Παρασκευή, 29 Μαΐου 2009

Δόθηκε στην κυκλοφορία η παράκαμψη Αγρινίου


Στην κυκλοφορία δόθηκε σήμερα η παράκαμψη Αγρινίου, από τον κόμβο Κεφαλόβρυσου ως τον κόμβο Κουβαρά, μήκους 34 χλμ.

Για ένα πάρα πολύ σημαντικό έργο για την Δυτική Ελλάδα, έκανε λόγο ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς. «Είναι ένα έργο που η ευρύτερη περιοχή, ολόκληρη η Δυτική Ελλάδα, το περίμενε επί χρόνια, δεκαετίες ολόκληρες. Και όταν εμείς λέγαμε ότι θα το παραδώσουμε έως το καλοκαίρι του 2009, δεν μας πίστευε κανείς. Να όμως που τηρήσαμε την υπόσχεσή μας. Να όμως που δεν μένουμε στα λόγια αλλά κάνουμε πράξεις. Να όμως που ένα όνειρο γίνεται πραγματικότητα», τόνισε χαρακτηριστικά.

«Δεν είναι μόνο το ότι μειώνει σημαντικά τις αποστάσεις, κατά 11,5 χιλιόμετρα, και συντομεύει τουλάχιστον κατά 30 λεπτά το ταξίδι για την Αθήνα. Το πιο σημαντικό, είναι το θέμα της ασφάλειας», υπογράμμισε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, καθώς όπως επεσήμανε, ο νέος υπερσύγχρονος δρόμος αντικαθιστά το πιο φονικό τμήμα του παλαιού εθνικού δικτύου.

Όπως προαναφέρθηκε, η παράκαμψη Αγρινίου έχει μήκος συνολικά 34 χιλιόμετρα, από τον ανισόπεδο κόμβο Κεφαλόβρυσου μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Κουβαρά και αποτελεί τμήμα της Ιόνιας Οδού. Για το σύνολο των 34 χιλιομέτρων, διατέθηκαν από το 2005 περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ. Το έργο χρηματοδοτήθηκε από πιστώσεις του Ταμείου Συνοχής.

Η τυπική διατομή της παράκαμψης συνολικού πλάτους 24,50 μ. αποτελείται από δύο λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα. Περιλαμβάνει γέφυρα μήκους 690μ. στον Αχελώο, κοιλαδογέφυρα μήκους 140μ.στην περιοχή Αγγελοκάστρου και πλήθος μικρών και μεγάλων τεχνικών απαραίτητων για την αποκατάσταση του τοπικού δικτύου και την αποχέτευση της περιοχής, την κατασκευή των Ανισόπεδων Κόμβων Ρίγανης και Κουβαρά, καθώς και παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Όπως επεσήμανε ο κ. Σουφλιάς, η ιδιαιτερότητα του έργου ήταν η ακαταλληλότητα των εδαφών από τα οποία διέρχεται η χάραξη στο μεγαλύτερο μέρος της, με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο των επιχωμάτων του δρόμου να κατασκευαστεί με οπλισμένο από γεωΰφασμα επίχωμα.

Επίσης, σημαντικό τμήμα της χάραξης διέρχεται στην περιοχή μεταξύ λίμνης Οζερού και ποταμού Αχελώου, η οποία σε περίπτωση έντονων βροχοπτώσεων κατακλύζεται με αποτέλεσμα να ληφθούν σημαντικά μέτρα για την προστασία του δρόμου από ανάλογες μελλοντικές καταστάσεις, ώστε να επιτρέπεται η διέλευση των υδάτων μέσω του σώματος της οδού ασφαλώς. Τα μέτρα αυτά ήταν η κατασκευή εξυγιαντικών στρώσεων, κατακόρυφων πλαστικών στραγγιστηριών και η κατασκευή τμήματος του επιχώματος καθ' ύψος με κροκάλα.

Η παράκαμψη Αγρινίου συνδέεται με την Ιόνια Οδό νότια στον Ανισόπεδο Κόμβο Κεφαλόβρυσου, ο οποίος θα κατασκευαστεί από το έργο Παραχώρησης και βόρεια στον Ανισόπεδο Κόμβο Κουβαρά, ο οποίος κατασκευάστηκε από την εργολαβία.

Η σύμβαση υπεγράφη στις 10/03/2005, με προθεσμία περαίωσης τεσσάρων χρόνων λόγω προφορτίσεων των εδαφών και αναμονή για τη συντέλεση των συμπυκνώσεων των εδαφών ήτοι μέχρι 10/03/2009. Όμως, όπως είπε ο υπουργός, κατά τη διάρκεια εξέλιξης, του έργου παρουσιάσθηκαν καθυστερήσεις οφειλόμενες σε ανασκαφές της Αρχαιολογίας, ολοκλήρωση της διαδικασίας των απαλλοτριώσεων και κήρυξη νέων απαλλοτριώσεων για να αντιμετωπισθούν περιπτώσεις ευστάθειας πρανών λόγω της φύσεως των εδαφών. Παρά τις καθυστερήσεις εννέα μηνών το έργο παραδίδεται στην κυκλοφορία σήμερα με διαφορά μόνο τριών μηνών, σημείωσε ο κ. Σουφλιάς, συγχαίροντας όλους όσοι εργάστηκαν για την ολοκλήρωση του έργου και στη συνέχεια αναφέρθηκε συνολικά στο πρόγραμμα έργων που είναι σε εξέλιξη στην ευρύτερη περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας.

ΠΗΓΗ : http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/05/29/1670577.htm

Πολλή σημαντική εξέλιξη η παράδοση ενός σύγχρονου κι ασφαλούς αυτοκινητοδρομου στην Αιτωλοακαρνανία. Τα τροχαία ατυχήματα που λάμβαναν χώρα στο παρακαμπτόμενο τμήμα ήταν δεκάδες κάθε χρόνο, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που έχαναν τη ζωή τους.
Ο δρόμος στο Αγρίνιο θα αποσυμφορηθεί αρκετά, καθώς Ηπειρώτες, Λευκαδίτες, Αλβανοί θα διέρχονται από το νέο τμήμα.
Οι τοπικοί άρχοντες πρέπει να πιέσουν ( κάτι που έπρεπε να είχε γίνει από την πρώτη στιγμή ) για την κατασκευή προσβάσεων στην Ιόνια Οδό μέσω των Α/Κ Χαλικίου και Κουβαρά.
Είναι αδιανόητο η μεγαλύτερη πόλη της Αιτωλοακαρνανίας, το Αγρίνιο και η συν αυτώ περιοχή να στερείται σύγχρονης κι ασφαλούς σύνδεσης ( μέσω αυτοκινητόδρομου ) και να χρεαζονται δεκάδες χιλιάδες κάτοικοι να διασχίζουν 20 χιλιόμετρα ακατάλληλου και δολοφονικού δρόμου για την προσέγγιση της Ιόνιας Οδού.

Σάββατο, 23 Μαΐου 2009

Β' ΕΘΝΙΚΗ Η ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΑΡΑ


7000 Αγρινιώτες έκαναν τη Νέα Σμύρνη... Αγρίνιο. Χιλιάδες χαρτάκια και κορδέλες, εκατοντάδες καπνογόνα έκαναν την ατμόσφαιρα μοναδική.
Ο παλμός των φιλάθλων ήταν μοναδικός και σειόταν όλο το γήπεδο από τις ιαχές των Αγρινιωτών κι όλων των Αιτωλοακαρνάνων.
Η λύτρωση της ομάδας στο 95' έστειλε όλους τους... ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥΣ στον έβδομο ουρανό.
Δε χρειάζονται περισσότερα. Όποιοι βρέθηκαν Νέα Σμύρνη σήμερα έζησαν ανεπανάληπτες στιγμές. Για όσους δεν κατάφεραν να βρεθούν στο γήπεδο, δεν πειράζει, υποδεχτείτε την ομάδα και λάβετε μέρος στο τρελό πανηγύρι που θα στηθεί από χιλιάδες κόσμου στο Αγρίνιο.

Η φωτογραφία ( από www.agriniofans.gr ) δείχνει μέρος μόνο της μεγάλης κερκίδας την οποία είχαμ κατακλύσει από νωρίς οι 7000 ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΙ.

Τρίτη, 19 Μαΐου 2009

4400 εισιτήρια για το μπαράζ Παναιτωλικός - Ρόδος


Μετά από τη σημερινή σύσκεψη που κάλεσε η Αστυνομία, οριστικοποιήθηκε ο ακριβής αριθμό των εισιτηρίων που παραλαμβάνει ο Παναιτωλικός για τον αγώνα κατάταξης με τη Ρόδο το προσεχές Σάββατο. Ο αριθμός αυτός είναι σημαντικά μικρότερος σε σχέση με αυτόν που υπολογίζαμε, καθώς περιορίζεται σε 4.400 εισιτήρια (των 15 ευρώ) συνολικά.
Οι φίλαθλοι του Παναιτωλικού θα καταλάβουν τις θύρες 2 και 3 του γηπέδου της Νέας Σμύρνης, οι οποίες ανοίγουν στις 2.30 μ.μ. Σε νεώτερη ανακοίνωση θα δοθούν οδηγίες και σχεδιάγραμμα πρόσβασης στο γήπεδο.
Οι φίλαθλοι που θα μετακινηθούν από το Αγρίνιο με λεωφορεία θα συγκεντρωθούν στο Πάντειο Πανεπιστήμιο (Λεωφόρος Συγγρού) στις 3.00 μ.μ. και από εκεί θα φτάσουν συνοδεία αστυνομικής δύναμης στο γήπεδο.
Όπως έχει ανακοινωθεί, η διάθεση των εισιτηρίων που σήμερα παρέλαβε η ΠΑΕ Παναιτωλικός θα γίνει από τα εκδοτήρια του γηπέδου Παναιτωλικού, από τις 9.00 π.μ. έως τις 2.00 μ.μ. και από τις 6.00 μ.μ. έως της 9.00 μ.μ. της Τετάρτης. Εάν υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια θα διατεθούν την Πέμπτη τις ίδιες ώρες, μέχρι εξαντλήσεώς τους. Διευκρινίζεται ότι ο καθένας μπορεί να αγοράσει έως δύο το πολύ εισιτήρια.
Οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας και οι χορηγοί, μπορούν να παραλαμβάνουν από ένα εισιτήριο τις ίδιες μέρες και ώρες από τα γραφεία της ΠΑΕ.
Με καθημερινές ανακοινώσεις στο site του Παναιτωλικού θα γίνεται γνωστός ο αριθμός των εισιτηρίων που έχουν διατεθεί και του υπόλοιπου αδιάθετου.

ΠΗΓΗ : http://www.panetolikos.gr/

Να ευχαριστήσουμε την ΕΠΑΕ για τις επιλογές της και για την ιδέα που έχει για τον αθλητισμό. Τον προάγει φυσικά, αψηφώντας τις απαιτήσεις των φιλάθλων του Παναιτωλικού κι αφήνωντάς τους ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ έξω από το γήπεδο.
Συγχαρητήρια . . .

Δευτέρα, 18 Μαΐου 2009

Εισιτήρια για τον αγώνα μπαράζ Παναιτωλικός - Ρόδος


Ανακοίνωση

Σχετικά με το θέμα των εισιτηρίων του αγώνα κατάταξης για άνοδο στη Β’ Εθνική της ομάδας μας με τη Ρόδο, η ΠΑΕ Παναιτωλικός ενημερώνει τους φιλάθλους:
Αύριο Τρίτη 19 Μαΐου και ώρα 11.00 το πρωί στην σύσκεψη που έχει καλέσει η Αστυνομία θα γίνει γνωστός ο χώρος της κερκίδας που θα φιλοξενήσει τους φιλάθλους μας, καθώς και ο ακριβής αριθμός εισιτηρίων που θα διατεθεί.
Εκτιμούμε ότι θα εξασφαλίσουμε περίπου 5.500 εισιτήρια, αν και οι ανάγκες μας είναι πολύ μεγαλύτερες. Τα εισιτήρια αυτά θα διατεθούν ως εξής:
- Στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας – χορηγούς (από ένα) περίπου 1.000 εισιτήρια
- Στους Συνδέσμους οπαδών περίπου 1.000 εισιτήρια
- Στον Σύλλογο Παλαιμάχων 100 εισιτήρια
- Στον Ερασιτέχνη Παναιτωλικό 100 εισιτήρια
- Στην ΠΑΕ (Δ.Σ., ποδοσφαιριστές, προσωπικό) 500 εισιτήρια
Τα υπόλοιπα περίπου 2.800 εισιτήρια θα διατεθούν από τα εκδοτήρια του γηπέδου Παναιτωλικού από τις 09.00 έως τις 14.00 και από 18.00 έως τις 21.00, τις ημέρες Τετάρτη 20, Πέμπτη 21 και Παρασκευή 22 Μαΐου.
Από τον συνολικό αριθμό των διαθέσιμων εισιτηρίων, 400 θα διατεθούν στους Αιτωλοακαρνάνες της Αθήνας, από χώρο που θα γίνει έγκαιρα γνωστός.
Καθημερινά το επίσημο Site της ΠΑΕ Παναιτωλικός θα ανακοινώνει τον αριθμό των εισιτηρίων που διατέθηκαν και το υπόλοιπο διαθέσιμο.
Εισιτήρια που τυχόν θα περισσέψουν ή θα εξασφαλιστούν επιπλέον, θα διατεθούν και πάλι από τα εκδοτήρια του γηπέδου Παναιτωλικού και στην περίπτωση αυτή θα γίνει έγκαιρη ενημέρωση.

ΤΙΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ 15€

Τέλος, ενημερώνουμε τους φιλάθλους της ομάδας μας, ότι μοναδική επίσημη ενημέρωση δίδεται ΜΟΝΟ μέσω του επίσημου Site της ΠΑΕ Παναιτωλικός. Δημοσιεύματα για πριμ, μεταγραφές, γήπεδο κ.α, είναι εντελώς ανυπόστατα και έχουν προφανή σκοπό να αποπροσανατολίσουν και να δημιουργήσουν λαθεμένες εντυπώσεις. Το Δ.Σ., το τεχνικό τιμ και οι ποδοσφαιριστές είναι προσηλωμένοι στον αγώνα κατάταξης του Σαββάτου, με στόχο την καλύτερη δυνατή προετοιμασία και οργάνωση, προκειμένου η ομάδα μας, με τη στήριξη των χιλιάδων φιλάθλων της, να πανηγυρίσει τη νίκη και την άνοδο στη Β’ Εθνική.

ΠΗΓΗ : http://www.panetolikos.gr

Το γήπεδο της Νέας Σμύρνης αναμένεται κυανοκίτρινο. Δώστε όλοι το παρών και φωνάξτε για τον Παναιτωλικό μας.

Τετάρτη, 13 Μαΐου 2009

Έναρξη λειτουργίας γραμμής Μ2 mini - bus


Στα πλαίσια του προγράμματος «Συν-κοινωνία» που εφαρμόζει ο Δήμος Αγρινίου σε συνεργασία με το Αστικό ΚΤΕΛ Αγρινίου Α.Ε. αρχίζει την Πέμπτη 14 Μαΐου η λειτουργία της γραμμής Μ2.

Η αστική γραμμή mini bus Μ2 «Δοκίμι -Νοσοκομείο - Παλαιός Άγιος Χριστόφορος» υποκαθιστά σε ένα βαθμό την υφιστάμενη γραμμή Δοκίμι - Άγιος Χριστόφορος και θα διέρχεται από Δημόσιες Υπηρεσίες όπως (Αστυνομική Διεύθυνση Ακαρνανίας, Διοικητικές υπηρεσίες ΙΚΑ, Υπηρεσίες Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης στο Σταθμό του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, Νοσοκομείο, Ιατρεία ΙΚΑ).

Η γραμμή Μ2 θα εξυπηρετεί συνολικά σαράντα (40) στάσεις και η διαδρομή της θα είναι η ακόλουθη:

Εργατικές Σταδίου - Τ.Δ.Δοκιμίου - Γήπεδο Δοκιμίου (Αερολέσχη)-Εργατικές Δοκιμίου - Αστυνομική Δ/νση Ακαρνανίας - ΙΚΑ(Διοικ.Υπηρεσίες)-Υπεραστικό ΚΤΕΛ - Αφετηρία Μακρυνείας - Μακρή- Πλ.Α.Βελουχιώτη- Πατρ.Καλλινίκου(Εργ.κατοικίες) -Μιχαλακέα -Παναιτωλικού - Αντύπα -Νοσοκομείο- Κολοκοτρώνη- Άγ.Θωμάς- Παλαιός Άγιος Χριστόφορος -Γούναρη - Νέος Άγιος Χριστόφορος - Δημοτσελίου - Ξηρομέρου - Χατζοπούλου - Δαγκλή - Μαβίλη.

Η αφετηρία της γραμμής Μ2 θα είναι οι Εργατικές Σταδίου και ο Παλαιός Άγιος Χριστόφορος. Το πρώτο δρομολόγιο θα αναχωρεί από το τις Εργατικές Σταδίου στις 6:30π.μ. και το τελευταίο στις 9:00μ.μ. ενώ από τον Παλαιό Άγιο Χριστόφορο το πρώτο δρομολόγιο θα αναχωρεί 7:00π.μ. και το τελευταίο στις 8:30μ.μ. από Δευτέρα έως και Σάββατο.

Η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι ανά 30 λεπτά και το κόστος εισιτηρίου 0,50 λεπτά για όλους.

Να σημειωθεί ότι από την Πέμπτη 14 Μαΐου έως το Σάββατο 16 Μαΐου οι επιβάτες της γραμμής θα μετακινούνται δωρεάν.

Υπενθυμίζεται ότι από τις 8 Ιανουαρίου λειτουργεί ήδη η Γραμμή Μ1 η οποία εξυπηρετεί συνολικά τριάντα-τέσσερις (34) στάσεις (πλην της Αφετηρίας) και η διαδρομή της είναι η ακόλουθη: Αγίου Κωνσταντίνου - Αμφιλοχίας - Ελ. Βενιζέλου - Βάρναλη - Μπότσαρη - Σουλίου - Ηρ.Πολυτεχνείου - Δαγκλή - Μαβίλη - Κυριαζή - Γληνού - Οινέως - Χαρ.Τρικούπη - Πυλήνης - Σεφέρη - Λαμπέτη - Σικελιανού - Εργατικές Κατοικίες Αγίου Ι. Ρηγανά - Σκόπα - Καλύβα - Γοργοποτάμου - Β.Παναγοπούλου - Θεοτοκοπούλου - Αγίου Χριστοφόρου - Δημοτσελίου - Παπαστράτου - Ελ. Βενιζέλου - Ιωνίας - Αγίου Κων/νου.

ΠΗΓΗ : http://www.cityofagrinio.gr/

Τσούχτρες - Κορέλλες στον Αμβρακικό



Οι ψαράδες του Αμβρακικού έχουν να αντιμετωπίσουν ένα σημαντικό πρόβλημα τις τελευταίες ημέρες.Την μαζική εμφάνιση –για δεύτερη χρονιά – των κορελλών. Οι κορέλλες μας ενημερώνει το epirusgate.blogspot.com ειναι ένα είδος τσούχτρας που το βάρος τους κατά μέσο όρο φτάνει ή και ξεπερνά τα 2 κιλά!!!Οι τσούχτες αυτές «μπερδεύονται» στα δίχτυα των αλιέων και τα καταστρέφουν με αποτέλεσμα αυτά να μένουν άδεια από ψάρια.«Οι περισσότεροι από εμάς αυτό το διάστημα αντί να πιάνουμε ψάρια πιάνουμε κορέλλες» λέει χαρακτηριστικά ο κ.Μπάμπης Χαραλάμπους, πρόεδρος του συλλόγου αλιέων, ενώ οι συνάδελφοί του χαρακτηρίζουν το φαινόμενο

ως φυσική καταστροφή.Μάλιστα πέρσι με έγγραφό τους είχαν ζητήσει να υπάρξει αποζημίωση για να αντιμετωπίσουν τις φθορές στα δίχτυα τους ,επαναφέροντας το αίτημά τους δεδομένου ότι οι ίδιοι αδυνατούν με τα πενιχρά οικονομικά τους να αντιμετωπίσουν την κατάσταση.


ΠΗΓΗ : http://www.agroschannel.com/

Παρασκευή, 8 Μαΐου 2009

ΕΓΚΑΙΝΙΑ: ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΑΚΗ ΞΥΘΑΛΗ


Πέμπτη 7 Μαΐου στις 8:30μ.μ. στην αίθουσα τέχνης ΝΕΩΡΙΟΝ GALLERY, Σπ. Τσικνιά 54, Αγρίνιο.

Διάρκεια έκθεσης έως 16 Μαΐου.


Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Υφυπουργού Υγείας

& Κοινωνικής Αλληλεγγύης

ΜΑΡΙΟΥ Γ. ΣΑΛΜΑ

Τηλ:210-5230529

FAX: 210-5227977


Αθήνα 7 Μαΐου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης περίθαλψης και την αποδοτικότερη λειτουργία των μονάδων Πρόνοιας της χώρας μας, εγκρίθηκε χθες 6 Μαΐου 2009 από το Κεντρικό Συμβούλιο Υγειονομικών Περιφερειών (ΚΕΣΥΠΕ), ο Οργανισμός του Κέντρου Αποθεραπείας Φυσικής και Κοινωνικής Αποκατάστασης (ΚΑΦΚΑ) Αμφιλοχίας.

Με τον εν λόγω Οργανισμό συστήνονται 75 επιπλέον μόνιμες οργανικές θέσεις, προκειμένου « να καταστεί δυνατή η πλήρης ανάπτυξη των διευρυμένων λειτουργιών του ΚΑΦΚΑ και να καλυφθούν οι ανάγκες των περιθαλπομένων στον μέγιστο δυνατό βαθμό».

Αναμφίβολα , πρόκειται για μια θετική εξέλιξη που αναβαθμίζει την συγκεκριμένη δομή Υγείας, που πρόσφατα εγκαινιάσθηκε από τον υπουργό Υγείας Δ. Αβραμόπουλο και τον υφυπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Μάριο Σαλμά, αφού αφενός μεν ενδυναμώνεται το σύστημα Υγείας και Πρόνοιάς , αφετέρου δε συμβάλλει στην αύξηση της απασχόλησης με την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Δήλωση Μοσχανδρέου για Παραίτηση Βερελή


O ιδρυτής της Πινακοθήκης Σύγχρονης Τέχνης Αιτωλοακαρνανίας & Πολιτευτής της Ν.Δ έκανε την ακόλουθη δήλωση μετά την γνωστοποίηση της παραίτησης του Χ. Βερελή από το βουλευτικό του αξίωμα:

«Το ήθος, η γενναιότητα, η ευπρέπεια και η ικανότητα του Χ. Βερελή δεν αμφισβητούνται πλέον από κανέναν . Αυτό οφείλουν τα πολιτικά πρόσωπα κυρίαρχα να έχουν ως όπλο την ευθιξία, την ευαισθησία και την αξιοπρέπεια και δυστυχώς στην χώρα μας υπάρχει τεράστιο έλλειμμα σε αυτές τις πολιτικές ικανότητες Ο Χ. Βερελής με τη σημερινή του υπερήφανη συμπεριφορά γίνεται υπόδειγμα για τους σημερινούς πολιτικούς αλλά και τους επόμενους μιας και ολόκληρη η μεταπολιτευτική ζωή της χώρας δεν έχει να επιδείξει Χ. Βερελή . Ως Αιτωλοακαρνάνας αισθάνομαι περήφανος γιατί η Αιτωλοακαρνανία έχει πολιτικό και άνθρωπο το Χ. Βερελή!»

Τετάρτη, 6 Μαΐου 2009

Αναδιαρρύθμιση Εθνικής Οδού;;; Last Year ....


Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας " ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ", προβλήματα αντιμετωπίζει η ανάδοχος εταιρεία που ανέλαβε την αναδιαρρύθμιση της εθνικής οδού από κυκλικό κόμβο SPRIDER μέχρι Ερμίτσα. Ο δρόμος αυτός, που με τη λειτουργία της ευρείας παράκαμψης Αγρινίου εντός του καλοκαιριού, θα λειτουργήσει σαν αστικός εμπορικός δρόμος της πόλης αποτελεί έργο προτεραιότητας, έργο που εντάσσεται στην άρση της επικινδυνότητας σημείων της παλαιάς πλέον εθνικής οδού Αντιρρίου - Ιωαννίνων, μέσω προγράμματος του ΥΠΕΧΩΔΕ.
Επιτέλους ένα τόσο σοβαρό έργο να ξεκινήσει άμεσα, να ολοκληρωθεί εντός των καθορισμένων χρονικών πλαισίων και πάνω απ'όλα να είναι άρτιο. Όχι όπως το τμήμα που ανακατασκευάστηκε στο παρελθόν από κυκλικό κόμβο μέχρι κόμβο σταδίου και δεν υπάρχει μέτρο δρόμου που να μην είναι ανώμαλο.
Μιλάμε για ένα έργο που δημοπρατήθηκε Οκτώβριο μήνα κι έχουμε φτάσει να λέμε σε 2 εβδομάδες καλό καλοκαίρι.
Κύριοι, το το καλό πράγμα αργεί, αλλά το γοργόν και χάρη έχει...
Είναι επιτακτική ανάγκη να ανακατασκευαστεί με καλύτερες προδιαγραφές το απαρχαιωμένο κι αιματοβαμμένο τοπικό οδικό δίκτυο.
Έπειτα από χρόνια μας δίνουν έστω αυτά τα λίγα χρήματα από το ΥΠΕΧΩΔΕ για κάτι καλό κι εμείς καθυστερούμε;

Τρίτη, 5 Μαΐου 2009

" ΡΙΖΑ ΑΓΡΙΝΙΩΤΩΝ " - Νέο Τεύχος


Kυκλοφόρησε η «Ρίζα Αγρινιωτών».

Το περιοδικό «Ρίζα Αγρινιωτών» κυκλοφόρησε ανανεωμένο, με πλούσια ύλη. Πρόκειται για την τριμηνιαία περιοδική έκδοση του Συλλόγου των εν Αθήναις Αγρινιωτών, το περιεχόμενο της οποίας καλύπτει κυρίως ιστορικά και πολιτιστικά γεγονότα που αφορούν το Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία.

Το συγκεκριμένο τεύχος, που είναι το 72ο , διακρίνεται για την ποικιλία και την ποιότητα της θεματολογίας του, αφού άνθρωποι με ξεχωριστό γραπτό λόγο και μεράκι μετουσίωσαν την πνευματική τους εργασία σε ένα εξαιρετικό έργο, στο οποίο αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο η παράδοση και ο πολιτισμός της γενέτειράς μας σε διάφορες χρονικές περιόδους. Ανάμεσα σε αυτούς συγκαταλέγονται πρόσωπα του ακαδημαϊκού χώρου, επιστήμονες, αλλά και νεαρά σε ηλικία άτομα γεμάτα όρεξη να προβάλλουν και να αναδείξουν μιαν άλλη όψη της ιδιαίτερής μας πατρίδας.

Στην παρούσα έκδοση περιλαμβάνονται κείμενα που αφορούν : Tη μεσοπολεμική ναοδομία στο Αγρίνιο, το υποκατάστημα της Τράπεζας της Ελλάδας, μια προσωπική αφήγηση από τη Μεγάλη Παρασκευή του 1944, την παιδαγωγική της...χειροδικίας στο Αγρίνιο, τη μαρτυρία μιας παλιάς φωτογραφίας του 1902, καθώς επίσης και αφιερώματα στο σιδηρόδρομο της Αιτωλοακαρνανίας και στον οργανισμό προαγωγής υγείας «Άγιος Λουκάς Κριμαίας». Επίσης, στις σελίδες της «Ρίζας» μπορεί να διαβάσει κανείς την τρέχουσα πολιτιστική-και όχι μόνο- επικαιρότητα, κριτική και παρουσιάσεις βιβλίων, ποιήματα αλλά και τις δραστηριότητες των μελών του Συλλόγου των εν Αθήναις Αγρινιωτών.

Για περισσότερες πληροφορίες και συνεργασία με τη συντακτική ομάδα του περιοδικού, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα πρόσωπα τα οποία επιμελούνται την έκδοσή του. Πρόκειται για την Πρόεδρο του Συλλόγου κα. Μόλλη Βότση (210-8016123) και το Γεν. Γραμματέα κ. Ανδρέα Μπρέσιακα (6942910571).

Αξίζει να αναφέρουμε, ότι το Σάββατο 9 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί από το Σύλλογο των εν Αθήναις Αγρινιωτών ο εορτασμός του πολιούχου της πόλης μας στο μικρό ναό του Αγίου Χριστοφόρου, παρεκκλήσιο του Ι.Ν. Αγίου Κοσμά του Αιτωλού Αμαρουσίου. (Βυζαντίου 14 και Μαραθωνομάχων)