Σάββατο, 27 Φεβρουαρίου 2010

Επισκεφθείτε το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης





http://www.theacropolismuseum.gr/

Προς εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης : Καλές οι γιορτές και οι εκδρομές-περίπατοι, αλλά μια τέτοια εκπαιδευτική εκδρομή έχει ουσία. Δώστε στα παιδιά κάτι χρήσιμο, όχι άλλο κάρβουνο και στείρα αποστήθιση γραμμών.

Αυτοκινητόδρομος Αμβρακία - Άκτιο. Ήρθε η ώρα της κατασκευής ;


Με βάση δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας των Ιωαννίνων " Νέοι Αγώνες ", ανάβει το πράσινο φως για την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Αμβρακία - Άκτιο στις 12 Μαρτίου.

Ολόκληρο το δημοσίευμα :


Υπογράφονται οι συμβάσεις για το δρόμο Άκτιο - Αμβρακία


Ανάβει τελικά το «πράσινο φως» το Υπουργείο Υποδομών μεταφορών και δικτύων για την κατασκευή του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου Άκτιο - Αμβρακία με την υπογραφή των συμβάσεων με τους αναδόχους των έργων.

Από το Υπουργείο κλήθηκαν οι ανάδοχοι στις 12 Μαρτίου να υπογράψουν τις συμβάσεις, και όλα δείχνουν ότι πολύ γρήγορα θα ξεκινήσουν τα έργα. Δεν αποκλείεται μάλιστα τις επόμενες ημέρες να εγκατασταθούν και τα συνεργεία.

Το έργο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη δυτική Ελλάδα αφού είναι κάθετος άξονας στην υπό κατασκευή Ιόνια Οδό την οποία και θα συνδέσει με το αεροδρόμιο του Ακτίου, την πόλη της Πρέβεζας τα δυτικά παράλια και τα νησιά του Ιονίου, αξιοποιώντας πλήρως το έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης του Ακτίου.

Ο οδικός άξονας μήκους 48,50 χιλιομέτρων και συνολικού προϋπολογισμού 338,2 εκατομμυρίων ευρώ θα κατασκευασθεί με σύγχρονες προδιαγραφές και θα έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και αμφίπλευρο διαχωριστικό στηθαίο New Jersey. Για το έργο υπάρχουν 4 ταυτόχρονες εργολαβίες και τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του είναι επτά ανισόπεδοι κόμβοι, είκοσι έξι κάτω διαβάσεις, τέσσερις άνω διαβάσεις, τρεις κοιλαδογέφυρες και επτά γέφυρες ρεμάτων.


Αναγκαιότητα ο δρόμος

Η κατασκευή του οδικού άξονα, πέραν της τουριστικής-οικονομικής ανάπτυξης που αναμένεται να επιφέρει στους Νομούς που καλύπτει, αλλάζει και την καθημερινότητα των κατοίκων και όσων επισκέπτονται την περιοχή.
Πρακτικά, δηλαδή, θα αποσυμφορήσει την εθνική οδό Αγρινίου - Αμφιλοχίας που ιδίως κατά το καλοκαίρι παρατηρείται κυκλοφοριακό έμφραγμα, καθώς η εθνική οδός διέρχεται μέσα από το κέντρο της Αμφιλοχίας. με αποτέλεσμα οι οδηγοί να χρειάζονται ακόμη και δύο ώρες για μία απόσταση που δεν ξεπερνά τα 12 λεπτά
Ο Νομάρχης Πρέβεζας κ. Βασίλης Ιωάννου εξέφρασε την ικανοποίηση του και τόνισε ότι «πρόκειται για ιδιαίτερα θετική εξέλιξη που ανάβει το "πράσινο" φως για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.»

«Το έργο αυτό θα συνδέσει τη Δυτική Ελλάδα με το αεροδρόμιο του Ακτίου, την πόλη της Πρέβεζας, τα δυτικά παράλια και τα νησιά του Ιονίου» σημείωσε ο κ. Ιωάννου και αναφέρθηκε στις κοινές προσπάθειες που είχαν γίνει από τους νομάρχες και τους βουλευτές για την κατασκευή του μεγάλου αυτού οδικού άξονα.

Να θυμίσουμε ότι πριν από ένα περίπου χρόνο είχε γίνει ευρεία σύσκεψη στη Νομαρχία Πρέβεζας, με πρωτοβουλία του κ. Ιωάννου, στην οποία συμμετείχαν οι Νομάρχες Αιτωλοακαρνανίας, Λευκάδας, Ηγουμενίτσας και Κέρκυρας. Ο κ. Ιωάννου χαρακτήρισε ουσιαστικές και της παρεμβάσεις για το θέμα αυτό και του πρώην Γραμματέα Δημοσίων έργων κ. Γιώργου Τρυφωνίδη.

Ο κ. Ιωάννου είπε ακόμη ότι οι κοινή διεκδίκηση μπορεί να αποτελέσει φωτεινό παράδειγμα και για άλλα έργα που πρέπει να γίνουν στο νομό όπως το θέμα του Αμβρακικού, του αρχαιολογικού πάρκου της Νικόπολης αλλά κυρίως το μεγάλο ζήτημα της αναβάθμισης της παραλιακής οδού. «θα είναι λυπηρό» είπε ο κ. Ιωάννου οι οδηγοί να μπαίνουνε σ' έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο στην Αμφιλοχία, να περνούν την υποθαλάσσια σήραγγα του Ακτίου και να έρχονται αντιμέτωποι με έναν δρόμο «υπό διάλυση» όπως είναι η Εθνική Οδός Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας.

Να σημειώσουμε ότι οι εργασίες κατασκευής του άξονα που συνδέει το Άκτιο με τον Δυτικό Άξονα προβλέπεται να διαρκέσουν 3 χρόνια. Σε κάθε περίπτωση οι εξελίξεις είναι θετικές για το δρόμο που θα ενώσει το Άκτιο με την Αμβρακία και αυτό χάρη στις προσπάθειες της ηγεσίας του υπουργείου υποδομών, είπε τέλος ο κ. Ιωάννου.

ΠΗΓΗ : http://www.neoiagones.gr/index.php/-mainmenu-41/13013-2010-02-26-14-11-06.html

Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2010

112 το πανευρωπαϊκό νούμερο έκτακτης ανάγκης





Το 112 είναι ο αριθµός που µπορείτε να καλείτε δωρεάν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
Ας υποθέσουµε ότι βρίσκεστε σε ταξίδι σε µια χώρα της ΕΕ και σας συµβαίνει ατύχηµα ή απλώς είστε µάρτυρας κάποιου ατυχήµατος. Γνωρίζετε ποιον αριθµό πρέπει να καλέσετε για να επικοινωνήσετε µε τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης; Καθώς όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι ταξιδεύουν για δουλειά ή αναψυχή, εκατοµµύρια πολίτες θα µπορούσαν να βρεθούν σε αυτή την κατάσταση. Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να ψάχνετε και να αποµνηµονεύετε τον αριθµό έκτακτης ανάγκης που ισχύει σε κάθε χώρα της ΕΕ που επισκέπτεστε. Φτάνει να θυµάστε το 112!
Το 112 δεν υποκαθιστά τους υφιστάµενους εθνικούς αριθµούς έκτακτης ανάγκης, αλλά στις περισσότερες χώρες λειτουργεί παράλληλα µε αυτούς. Ωστόσο, η ∆ανία, η Ολλανδία και η Σουηδία επέλεξαν να έχουν ως µοναδικό αριθµό έκτακτης ανάγκης το 112.
Τι γίνεται όταν καλείτε το 112;
Ένας κατάλληλα εκπαιδευµένος τηλεφωνητής απαντά στην κλήση σας. Ανάλογα µε τη χώρα, ο τηλεφωνητής είτε επεξεργάζεται την κλήση σας απευθείας είτε την διαβιβάζει στην κατάλληλη υπηρεσία έκτακτης ανάγκης. Οι τηλεφωνητές είναι όλο και περισσότερο ικανοί να απαντούν στις κλήσεις προς το 112 σε περισσότερες από µία γλώσσες, κάτι που είναι ιδιαίτερα σηµαντικό για άτοµα που καλούν το 112 όταν βρίσκονται στο εξωτερικό. ∆ώστε το όνοµα και τη διεύθυνσή σας, καθώς και τον αριθµό τηλεφώνου σας. Για την αποφυγή συγχύσεων, είναι αναγκαίο να εντοπίζονται τα άτοµα που καλούν το 112 επειδή το ίδιο περιστατικό µπορεί να έχει ήδη αναφερθεί από πολλά άτοµα.
Μην κλείσετε το τηλέφωνο αν καλέσατε κατά λάθος το 112! Πείτε στην τηλεφωνητή ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβληµα, διαφορετικά θα πρέπει να σταλεί βοήθεια έκτακτης ανάγκης επιτόπου για να το επιβεβαιώσει. Καλέστε το 112:

* για να επικοινωνήσετε µε οποιαδήποτε υπηρεσία έκτακτης ανάγκης
* σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ
* από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο ή και από τηλεφωνικό θάλαµο δωρεάν

Πότε µπορείτε να καλείτε το 112;

Καλέστε το 112 σε όλες τις περιπτώσεις
έκτακτης ανάγκης όταν απαιτούνται
υπηρεσίες πρώτων βοηθειών, πυροσβεστικής
ή αστυνοµίας. Για παράδειγµα:
όταν είστε ο ίδιος θύµα ή απλώς µάρτυρας
σοβαρού τροχαίου ατυχήµατος
όταν βλέπετε να καίγεται ένα κτήριο.
όταν διαπιστώνετε διάρρηξη σε σπίτι.

∆εν θα πρέπει να καλείτε το 112 αν
ζητάτε
, για παράδειγµα:

* πληροφορίες για την κυκλοφορία στους δρόµους
* µετεωρολογικό δελτίο
* γενικές πληροφορίες

Περιττές κλήσεις µπορούν να προκαλέσουν
την υπερφόρτωση του συστήµατος θέτοντας
σε κίνδυνο τη ζωή αυτών που χρειάζονται
πραγµατικά άµεση βοήθεια.

Τηλεφωνικές φάρσες µπορούν επίσης να
παρεµποδίσουν την άµεση αντιµετώπιση
πραγµατικών περιστατικών έκτακτης
ανάγκης. Εξαιτίας του µεγάλου αριθµού
τέτοιου είδους κλήσεων, το Βέλγιο, η
Κύπρος, η Γαλλία, η Σλοβενία και το
Ηνωµένο Βασίλειο αποφάσισαν να
µπλοκάρουν τις κλήσεις στο 112 από κινητά
τηλέφωνα χωρίς κάρτα SIM.

ΠΗΓΗ : http://www.ekpizo.gr/?nid=606

Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2010

ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ;



Ολοένα πληθαίνουν οι φωνές και τα στοιχεία που καταδεικνύουν την ανάγκη για απόσχιση της Αιτωλοακαρνανίας από το εξάμβλωμα που λέγεται περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και δημιουργία νέα περιφέρειας Δυτικής Στερεάς Ελλάδας.
Είχαμε αναφερθεί σε αυτό το θέμα πριν λίγο καιρό :
( http://trixonidanews.blogspot.com/2010/01/blog-post_21.html

http://trixonidanews.blogspot.com/2010/01/blog-post_27.html )

Τώρα έρχονται στην επιφάνεια περισσότερα στοιχεία που ενισχύουν αυτή την άποψη, όπως το ΑΕΠ κάθε περιφέρειας. Ακόμα και το 1981 με το σχέδιο για τη διοικητική δομή της χώρας του Αντώνη Τρίτση προέβλεπε περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας. Άραγε ποια είναι η πιο δίκαιη και εξυπνότερη λύση; Η υφιστάμενη που μας φέρνει στον πάτο της οικονομίας τόσο στην Ελλάδα,όσο και Πανευρωπαικά ή του αείμνηστου Τρίτση που αποτελεί το πιο ορθολογικό σχήμα διοικητικής δομής;
Εδώ κύριοι είναι Ρούμελη κι απέναντι ,Μωριάς, τί να κάνουμε;
Ηλεία,Αχαία είναι Πελοπόννησος και Αιτωλοακαρνανία Στερεά Ελλάδα. Ουδεμία σχέση υπάρχει μεταξύ των περιοχών αυτών. Η μόνη σχέση που υπάρχει είναι για να κάτσουν μερικοί στις καρέκλες μιας τέτοιας "ανύπαρτης" κοινωνικά,οικονομικά,πολιτισμικά περιφέρειας.


Αναδημοσιεύουμε από την ιστοσελίδα της εφημερίδας του Αγρινίου "ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΗ"
( http://www.panaitoliki.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4563:2010-02-19-13-06-26&catid=59:2008-11-12-11-52-13&Itemid=61 )

Ώρα να φεύγουμε...

Οι πιο φτωχοί της χώρας, οι κάτοικοι της Δυτικής Ελλάδας με το χαμηλότερο κατακεφαλήν ΑΕxarths-pereifereiasΠ.

Συντριπτικό επιχείρημα για όσους θέλουν την απόσπαση της Αιτωλ/νίας από την σημερινή Περιφέρεια, αποτελούν τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν πριν λίγες μέρες, σχετικά με το κατακεφαλήν ΑΕΠ ανά Περιφέρεια της χώρας και σε σύγκριση με τον κοινοτικό μέσο όρο

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος στην οποία και ανήκουμε στον σχετικό πίνακα είναι... τελευταία και καταϊδρωμένη, με τους φτωχότερους κατοίκους σε όλη την Ελλάδα. Το σχετικό νούμερο θα ήταν ακόμη μικρότερο, εάν δεν υπήρχε η Αχαΐα, που ανεβάζει λίγο έστω τον δείκτη για την Περιφέρεια, μιας και Αιτωλ/νία και Ηλεία, βρίσκονται κυριολεκτικά στον πάτο... Το στοιχείο δεν είναι καθόλου τυχαίο και δεν σχετίζεται με την οικονομική κατάσταση, μιας και μονίμως η Δυτική Ελλάδα και η Αιτωλ/νία ειδικότερα φιγουράρουν στις τελευταίες θέσεις ανάπτυξης, κατακεφαλήν ΑΕΠ, επιχειρηματικότητας κοκ. Είναι πασιφανές πως η συγκεκριμένη διοικητική δομή δεν βοήθησε ούτε την Αιτωλ/νία, ούτε και τους άλλους νομούς και με αυτό στοιχείο ισχυροποιείται έτει περαιτέρω το αίτημα για αλλαγή Περιφέρειας.

Η κατάσταση αυτή και το μόρφωμα που δημιουργήθηκε την δεκαετία του '80 δεν βοήθησαν κανέναν, ούτε τον νομό της Αιτωλ/νίας, ούτε και τους άλλους δυο νομούς της Περιφέρειας

Σύμφωνα λοιπόν με τα επίσημα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν πρόσφατα, στην Περιφέρεια όπου ανήκουμε, το κατά κεφαλήν Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ), για το 2007, είναι μόλις στο 57% του κοινοτικού. Αυτά, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας, της EUROSTAT.

Τα ΑΕΠ όλων των Περιφερειών της χώρας,
έχουν ως εξής:


Αττική (128,1% του κοινοτικού)
Νότιο Αιγαίο (96,2%),
Στερεά Ελλάδα (83,9%),
Κρήτη (83,7%),
Δυτική Μακεδονία (75,8%)
Πελοπόννησος (75,7%)a
Νησιά Ιονίου (73,9%)
Κεντρική Μακεδονία (72,4%)
Ήπειρος (68,3%)
Θεσσαλία (68,2%)
Βόρειο Αιγαίο (66,6%),
Ανατολική Μακεδονία-Θράκη (62,1%)

Δυτική Ελλάδα (59,7%)

Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2010

Εκπομπή με θέμα την αντισεισμική προστασία στην Ελλάδα


Την Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010 στην εκπομπή του Σεραφείμ Φυντανίδη στη ΝΕΤ " ΧΘΕΣ, ΣΗΜΕΡΑ, ΑΥΡΙΟ "( 16:00 ) παρουσιάζεται το θέμα της " Αντισεισμικής Προστασίας " των κατασκευών στη χώρα μας, καθώς πρόκειται για μια σεισμογενή περιοχή που κατά καιρούς έχει δώσει σεισμούς με καταστρεπτικά αποτελέσματα.
Καλό είναι να γνωρίζουμε μερικά πράγματα, γιατί ποτέ δεν ξέρουμε πότε " θα χτυπήσει " την πόρτα μας κάποιο σεισμικό γεγονός και πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι .

Από την επίσημη ιστοσελίδα της ΕΡΤ ( http://tvradio.ert.gr/tv/details.asp?pid=3190256&chid=9 ) :

" Η Ελλάδα είναι η πιο σεισμογενής χώρα στην Ευρώπη.
Καθώς δεν μπορούμε να προβλέψουμε τις συχνές επισκέψεις του Εγκέλαδου, πώς μπορούμε να προστατέψουμε τα κτίρια και τις υποδομές μας;
Επαρκούν οι έλεγχοι για την αντισεισμικότητα των κτιρίων;

Ο Σεραφείμ Φυντανίδης κάνει μια αναδρομή στους καταστροφικούς σεισμούς που έπληξαν την Ελλάδα: Των Ιονίων Νήσων το 1953, της Θεσσαλονίκης το 1978, των Αλκυονίδων το 1981 και της Αττικής το 1999.
Ποια μαθήματα διδαχθήκαμε για να αποτρέψουμε παρόμοιες καταστροφές;
Συζητά με τον πρόεδρο του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας, Κωνσταντίνο Μακρόπουλο και τους καθηγητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Γιώργο Μπουκοβάλα και Κωνσταντίνο Σπυράκο, για το πώς πρέπει να χτίζουμε τα σπίτια μας και πώς πρέπει να ενισχύουμε τα παλιά κτίρια ώστε να τα καθιστούμε αντισεισμικά . "

Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2010

Ιόνια Οδός : Κατασκευή με ρυθμούς χελώνας


Η οικονομική κατάσταση της χώρας δεν επιτρέπει τη σπατάλη χρήματος. Βέβαια,έργα αναπτυξιακά, τα οποία θα φέρουν επενδύσεις, καλό είναι να συνεχίζονται, γιατί μόνο έτσι ίσως δούμε κάποιας μορφής ανάπτυξη σε βάθος χρόνου. Αντιθέτως, πολλά από αυτά τα έργα σε όλη τη χώρα παραμένουν στάσιμα και ουδείς γνωρίζεις τί μέλλει γενέσθαι.
Από την εφημερίδα της Άρτας " ΗΧΩ " "αλλιεύσαμε" κάποιες ενθαρρυντικές ππληροφορίες όσον αφορά την Ιόνια Οδό, κυρίως στο τμήμα της Ηπείρου.
Διαβάστε :

«Κινητικότητα» για την κατασκευή της Ιόνιας στο τμήμα της Ηπείρου

Μέχρι το Πάσχα καταβολή χρημάτων για τις απαλλοτριώσεις

Με αρκετή καθυστέρηση η οποία είναι γνωστή σε όλους αναφορικά με τις απαλλοτριώσεις των ιδιωτικών εκτάσεων στα όρια της Ιόνιας Οδού, άρχισε να καταγράφεται «κινητικότητα» ως προς τις εργασίες κατασκευής του έργου στα όρια της Ηπείρου, ενώ για το τμήμα που θα κατασκευαστεί στα όρια της Άρτας η κινητικότητα αυτή σχετίζεται με την ολοκλήρωση της καταγραφής των ιδιωτικών, προς απαλλοτρίωση εκτάσεων, και την καταβολή χρημάτων από τη διαδικασία επιτάξεων μέχρι το Πάσχα ή και νωρίτερα, όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές.

17-2-2010


Προς το παρόν εργασίες για διάνοιξη του νέου δρόμου γίνονται σε δημόσιες εκτάσεις από το Τέροβο μέχρι Πέντε Πηγάδια σε δημόσια έκταση και από Συκούλα μέχρι Μενίδι, όπου ιδιωτικές εκτάσεις παραδόθηκαν στην κοινοπραξία κατασκευής του έργου με τη διαδικασία της επίταξης, έχοντας ήδη οι δικαιούχοι πάρει τα χρήματα.

Αναλυτικότερα, η εταιρία Ferrovial Agroman S.A., η οποία έχει αναλάβει κατασκευαστικά το κομμάτι του δρόμου στα όρια του νομού Ιωαννίνων άρχισε να εκτελεί εργασίες διάνοιξης του νέου δρόμου σε μήκος 15 χιλιομέτρων, από το Τέροβο μέχρι Πέντε Πηγάδια. Οι εργασίες, σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε κατόπιν επικοινωνίας με την εκεί εργολαβία, βρίσκονται σε αρχικό στάδιο. Περιλαμβάνουν τη διάνοιξη του δρόμου με τοποθέτηση εκρηκτικών υλών που πυροδοτούνται καθημερινά από 12 το μεσημέρι μέχρι 6 το απόγευμα.

Με σκοπό να αποφευχθούν τυχόν ατυχήματα στην περιοχή, η εταιρία έχει εκδώσει σχετική ανακοίνωση, με την οποία εφιστά την προσοχή των πολιτών που κινούνται στην περιοχή(κυνηγοί, κτηνοτρόφοι κλπ).

Την ίδια στιγμή κινητικότητα παρατηρείται και στα όρια συνάντησης του νομού με την Αιτωλοακαρνανία, όπου προσφάτως η εταιρία ΤΕΡΝΑ άρχισε εργασίες για τη διάνοιξη του νέου δρόμου σε μήκος 3 χιλιομέτρων, από Μενίδι μέχρι Συκούλα. Πρόκειται για έκταση που παραδόθηκε στην Κοινοπραξία κατασκευής της Ιόνιας Οδού με τη διαδικασία της επίταξης. Με τη συμφωνία των ιδιοκτητών γης δηλαδή δόθηκαν χρήματα, δίκην ενοικίου, έτσι ώστε να αρχίσουν οι εργασίες. Η διαδικασία απαλλοτρίωσης θα προχωρήσει στη συνέχεια προκειμένου να καθοριστούν τα ποσά που στο μέλλον θα εκδικαστούν.

Η κατασκευάστρια εταιρία ξεκίνησε αυτές τις ημέρες τις πρώτες εργασίες και θα συνεχίσει στο τμήμα που εκτιμάται ότι θα παραδοθεί μέχρι το Πάσχα, στα όρια της Άρτας. Πρόκειται για το κομμάτι από Συκούλα μέχρι Κομπότι, συνολικού μήκους 4,7 χιλιομέτρων, για το οποίο η διαδικασία επίταξης βρίσκεται σε εξέλιξη. Πληροφορίες αναφέρουν ότι περί τα τέλη Φεβρουαρίου θα αποσταλούν για το τμήμα αυτό οι πίνακες με την καταγραφή των εκτάσεων προς απαλλοτρίωση, για τις οποίες θα δοθούν χρήματα από την επίταξη. Η εκτίμηση είναι ότι η διαδικασία θα ολοκληρωθεί μέχρι το Πάσχα οπότε και η έκταση θα παραδοθεί στην εταιρία για να προχωρήσει τις εργασίες κατασκευής με κατεύθυνση προς το σημείο συνάντησης με το υπό κατασκευή τμήμα από την εταιρία ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ (πρώην ΚΟΝ-ΖΑΚ μέχρι Άγιο Δημήτριο).

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πλαίσια της διαδικασίας επίταξης τα ποσά που δίνονται στους ιδιοκτήτες είναι 1000 ευρώ το στρέμμα, (1 ευρώ το τετραγωνικό) ενώ επίσης χρήματα δίνονται για τα επικείμενα και τα δέντρα. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι στα 180 ευρώ καθορίζεται η τιμή επίταξης για την ελιά και στα 160 ευρώ για την πορτοκαλιά. Ποια θα είναι τα ποσά που θα δοθούν όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία απαλλοτρίωσης η απάντηση είναι άγνωστη, καθώς το ποσό αποζημίωσης θα αποφασιστεί με δικαστική πράξη και φυσικά θα ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία που προβλέπει τυχόν ενστάσεις κ.λ.π.

Οι αναφορές περί κινητικότητας στο έργο της Ιόνιας ενισχύονται ακόμη περισσότερο και από την είδηση της έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων για τη λειτουργία Λατομείου στα όρια Φωτεινού – Κομποτίου με σκοπό την εξασφάλιση αδρανών υλικών για την κατασκευή του δρόμου που θα διασχίζει το νομό.

Την ίδια ώρα συζητήσεις γίνονται τόσο σε περιφερειακό όσο και σε κεντρικό επίπεδο για την τεράστια καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου που υλοποιείται από το υπουργείο υποδομών και αφορά το κομμάτι του νέου αυτοκινητόδρομου από Σελλάδες μέχρι Άγιο Δημήτριο. Στο τμήμα αυτό οι εργασίες έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί σε όλο το μήκος του δρόμου πλην του Κόμβου. Δηλαδή ο δρόμος θα μπορούσε το αμέσως επόμενο διάστημα να δοθεί στην κυκλοφορία καθώς έχουν ήδη τοποθετηθεί και τα προστατευτικά στηθαία αλλά και ο φωτισμός, όμως ελλείψει κόμβου παραμένει αυτό που οι ειδικοί ονομάζουν «τυφλός».

Οι καθυστερήσεις που έχουν ως αφετηρία τους τις ενστάσεις κατοίκων της περιοχής, συνεχίστηκαν με την εκπόνηση νέας μελέτης, η οποία εφαρμόζει τις αποφάσεις που είχαν ληφθεί πριν από ενάμισι χρόνο περίπου από όλους τους τοπικούς φορείς, ώστε ο Κόμβος να κατασκευαστεί με την Ιόνια να περνάει πάνω από τον άξονα Άρτα- Τρίκαλα. Η σχετική μελέτη έχει ολοκληρωθεί μένει ωστόσο να παραληφθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του υπουργείου και παράλληλα να υπογραφεί νέα σύμβαση με την ανάδοχο κατασκευαστική εταιρία ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ, έτσι ώστε να τεθεί σε εφαρμογή. Οι τελευταίες πληροφορίες, πάντως, θέλουν να έχουν ξεπεραστεί προβλήματα που υπήρχαν σχετικά με την αναπροσαρμογή της εν λόγω μελέτης έτσι ώστε να «χωρέσουν» τεχνικά, και τα διόδια του κόμβου, και σημειώνεται επίσης πως σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα θα ξεκινήσουν και πάλι εργασίες στο κομμάτι αυτό, όπου είχαν ολοκληρωτικά σταματήσει σχεδόν για ένα χρόνο.

Επιπλέον ανακοινώσεις σχετικά με το θέμα αναμένονται από τον ίδιο τον υπουργό υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, καθώς έχει αναφερθεί πως θα υπάρξουν επισκέψεις του υπουργού κατά μήκος των εν εξέλιξη έργων της Ιόνιας και μεταξύ αυτών, αναμένεται και επίσκεψη του στην Άρτα και την Ήπειρο. Σχετική αναφορά έχουν κάνει μέχρι στιγμής οι δήμαρχοι Αρταίων και Πέτα, Παναγιώτης Οικονομίδης και Θεόδωρος Μουσαβερές αντίστοιχα σε δηλώσεις τους προ 10ημέρου περίπου. Ο μεν κ. Οικονομίδης επικαλέστηκε επίσκεψη του υπουργού, όταν σε συνέντευξη τύπου είχε ρωτηθεί σχετικά με τις καθυστερήσεις στο έργο της Ιόνιας, ο δε κ. Μουσαβερές όταν μιλώντας σε τοπικό ραδιόφωνο, αναφέρθηκε στα σοβαρά προβλήματα που δημιουργούνται στην περιοχή ευθύνης του από τα εν εξελίξει έργα με αφορμή και τις έντονες βροχοπτώσεις του φετινού χειμώνα.

Στο μεταξύ όμως έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι την πρόθεση επίσκεψής του στην περιοχή ο κ. Ρέππας έχει επιβεβαιώσει στους βουλευτές του νομού, χωρίς ωστόσο ακόμη να μπορεί να δοθεί συγκεκριμένη ημερομηνία η οποία όπως λέγεται δεν θα αργήσει να ανακοινωθεί.

Άλλωστε ο κ. Ρέππας από προχθές καλείται να δώσει και συγκεκριμένες απαντήσεις σε όλους τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους του κυβερνώντος κόμματος στα όρια κατασκευής της Ιόνιας Οδού, οι οποίοι μεταφέροντάς του και τα στοιχεία του τραγικού απολογισμού των θανατηφόρων ατυχημάτων στο υφιστάμενο οδικό δίκτυο ζητούν άμεση ενημέρωση για το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του Δυτικού Άξονα και για τις διαδικασίες επιτάξεων και απαλλοτριώσεων που απαιτούνται στα όρια του.

Και ερώτηση βουλευτών ΠΑΣΟΚ Ηπείρου – Αιτ/νίας

Αναλυτικότερα στην ερώτηση την οποία κατέθεσαν στη Βουλή την περασμένη Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου, οι βουλευτές των νομών Άρτας, Αιτωλοακαρνανίας, Ιωαννίνων και Πρεβέζης ήτοι: Τσιρώνης Δημήτριος, Στασινός Παύλος, Μακρυπίδης Ανδρέας, Γιαννακά Σοφία, Παντούλας Μιχάλης, Αργύρης Βαγγέλης, Οικονόμου Αθανάσιος και Παπαχρήστος Ευάγγελος, προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για την επίσπευση των διαδικασιών κατασκευής της Ιόνιας Οδού, αναφέρονται τα εξής:

«Είναι γνωστό ότι περισσότερους νεκρούς έχουμε στην χώρα μας εν καιρώ ειρήνης, παρά εν καιρώ πολέμου. Αυτή είναι μια θλιβερή διαπίστωση για τα οδικά ατυχήματα που γίνονται κάθε χρόνο στο εθνικό αλλά και επαρχιακό οδικό δίκτυο. Τα νούμερα μιλούν από μόνα τους. Για το οδικό δίκτυο που συνδέει την πρωτεύουσα με την Αιτωλοακαρνανία και ειδικότερα για τον άξονα Αντιρρίου-Ιωαννίνων, το 2008 είχαμε απο τροχαία ατυχήματα 262 ελαφρά και βαριά τραυματισμένους και 44 νεκρούς, ενώ για το έτος 2009 είχαμε 187 ελαφρά και βαριά τραυματισμένους και 51 νεκρούς. Σημειωτέων ότι συγκρινόμενο με τα υπόλοιπα εθνικά δίκτυα της χώρας είναι το πιο θανατηφόρο οδικό δίκτυο.

Δεν είναι δυνατόν σε ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό κράτος και σ΄ ένα από τα πιο πολυσύχναστα οδικά δίκτυα να έχουμε κάθε χρόνο τέτοιο αριθμό νεκρών και τραυματισμένων. Εκτός από τη βελτίωση της οδηγικής μας συμπεριφοράς και παιδείας, το Κράτος θα πρέπει να σκύψει σοβαρά πάνω από την «πληγή» της έλλειψης υποδομής των εθνικών οδικών αρτηριών.

Ερωτάται ο κος Υπουργός,

Σε τι συγκεκριμένα μέτρα επίσπευσης των διαδικασιών (απαλλοτριώσεις, αδειοδοτήσεις και οριστικούς σχεδιασμούς) και μέσα σε ποιο χρονικό ορίζοντα θα προχωρήσει η Κυβέρνηση στην κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου Αθηνών-Πατρών και Αντιρρίου-Ιωαννίνων και της παράκαμψης Αμβρακίας-Ακτίου, προκειμένου να περιοριστούν:

-τα τροχαία ατυχήματα με πελώριο κόστος σε ανθρώπινο και σε υλικό κεφάλαιο και

-να αποκτήσει η περιοχή ένα οδικό δίκτυο που θα συμβάλει στην ανάπτυξή της;».

ΠΗΓΗ : http://www.ixotisartas.gr/newspaper/index.php?option=com_content&view=article&id=1322:lr-&catid=1:local&Itemid=28

Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καλαθοσφαίρισης 2010 Μαθητών-Μαθητριών Λυκείων ΕΛΛΑΔΑΣ & ΚΥΠΡΟΥ στο Μεσολόγγι


Με την υποστήριξη και τη συνεργασία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αιτωλοακαρνανίας, θα φιλοξενηθεί στην Ι.Π. Μεσολογγίου (22-25 Φεβρουαρίου 2010), το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καλαθοσφαίρισης των μαθητών και μαθητριών Λυκείων Ελλάδος και Κύπρου, την οργάνωση του οποίου έχει το Γραφείο Φυσικής Αγωγής Νομού Αιτωλοακαρνανίας.
Η μεγάλη αυτή μαθητική αθλητική διοργάνωση, τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης κα Θρησκευμάτων και στην οργάνωσή του συμμετέχει και ο Δήμος Ι.Π. Μεσολογγίου.
Σε μήνυμά του ο Νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας Θύμιος Σώκος αναφέρει τα εξής:
«Με μεγάλη μας χαρά υποδεχόμαστε στην Αιτωλοακαρνανία και στην πρωτεύουσά της, το Μεσολόγγι, τη διοργάνωση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Καλαθοσφαίρισης μαθητών και μαθητριών Λυκείων Ελλάδας και Κύπρου.
Από την πρώτη στιγμή υποστηρίξαμε την προσπάθεια του αρμόδιου Γραφείου Φυσικής Αγωγής και από κοινού προχωράμε στη διοργάνωση αυτού του σημαντικού αθλητικού γεγονότος.
Άλλωστε το «ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ» είναι πάγια και διαχρονική επιταγή μεγάλης παιδαγωγικής και πολιτιστικής σημασίας, η οποία μόνο και δια μέσου της αθλητικής παιδείας μπορεί να καταστεί συνείδηση και τρόπος ζωής για τη νεολαία μας.
Κρίνεται δε ως απαραίτητο όσο ποτέ άλλοτε αυτό σήμερα, σε μια εποχή κρίσης αρχών, υποστολής των ηθικών αξιών και άκρατης εμπορευματοποίησης, η οποία συνθλίβει πλέον και τον ευαίσθητο χώρο του αθλητισμού της πατρίδας μας.
Όμως πέραν τούτων, ο ερχομός στην πόλη της Ελευθερίας των μαθητών και των μαθητριών από τη μαρτυρική μας Κύπρο, προσδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα και αξία στο ίδιο το αθλητικό τουρνουά, το οποίο πλέον ξεπερνά τα δεδομένα αθλητικά του όρια».

ΠΗΓΗ : http://www.aitnia.gr

Δόθηκαν σε χρήση τα " ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ "




Εγκαινιάσθηκε και δόθηκε σε χρήση την Παρασκευή (12 Φεβρουαρίου 2010) το ιστορικό σχολικό συγκρότημα των Παπαστρατείων Εκπαιδευτηρίων στο Αγρίνιο μιας και ολοκληρώθηκε το έργο της επισκευής και αναπαλαίωσης του 1ου Γυμνασίου και 5ου Δημοτικού, συνολικής επιφάνειας 3.600 τετραγωνικών μέτρων.

Εγκαινιάσθηκε και δόθηκε σε χρήση την Παρασκευή (12 Φεβρουαρίου 2010) το ιστορικό σχολικό συγκρότημα των Παπαστρατείων Εκπαιδευτηρίων στο Αγρίνιο μιας και ολοκληρώθηκε το έργο της επισκευής και αναπαλαίωσης του 1ου Γυμνασίου και 5ου Δημοτικού, συνολικής επιφάνειας 3.600 τετραγωνικών μέτρων.
Με δαπάνη 1.570.000 ΕΥΡΩ, (εκ των οποίων 1.300.000 από το Γ΄ Κ.Π.Σ. και 270.000 από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αιτωλοακαρνανίας), η παρέμβαση αυτή περιέλαβε όλες τις απαιτούμενες εργασίες για την επισκευή, ανακαίνιση και λειτουργική αναμόρφωση, των διδακτηρίων του γυμνασίου και του δημοτικού, (αναπαλαίωση- αποκατάσταση φθορών).
Οι νέες υποδομές που δημιουργήθηκαν ανταποκρίνονται με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες της σύγχρονης εκπαίδευσης.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών το διδακτήριο του 5ου Δημοτικού, διαθέτει 12 αίθουσες διδασκαλίας, 4 ειδικές αίθουσες, (εργαστήρια) 2 χώρους διοικητικής υποστήριξης (γραφεία), ικανή επιφάνεια αποθηκών και λοιπών βοηθητικών χώρων, ενώ το 1ο Γυμνάσιο διαθέτει και αυτό 12 αίθουσες διδασκαλίας, 8 ειδικές αίθουσες, (εργαστήρια) 3 χώρους διοικητικής υποστήριξης (γραφεία), ικανή επιφάνεια αποθηκών και λοιπών βοηθητικών χώρων.
Επί πλέον παραδόθηκε σύγχρονο γυμναστήριο - αίθουσα πολλαπλών χρήσεων την οποία θα συνδιαχειρίζονται για τις ετήσιες εκδηλώσεις.
Το συγκρότημα των Εκπαιδευτηρίων στην είσοδο του δημοτικού πάρκου Αγρινίου ανεγέρθει το 1932, με δαπάνη των αδελφών Παπαστράτου.
Στην τελετή των εγκαινίων στην οποία χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ.κ. Κοσμάς (παλαιός μαθητής και ο ίδιος των Παπαστρατείων), παραβρέθηκαν ο δήμαρχος Αγρινίου κ. Παύλος Μοσχολιός, Αντινομάρχες, Αντιδήμαρχοι του Αγρινίου, εκπρόσωποι της μαθητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας των δύο σχολείων, προϊστάμενοι της Α΄βάθμιας και Β΄θμιας εκπαίδευσης, ο πρόεδρος του συλλόγου δασκάλων και νηπιαγωγών, Αγρινίου-Θέρμου, εκπρόσωπος της Β ΄ΕΛΜΕ μαθητές και γονείς και πολλοί άλλοι.
Στην ομιλία του ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας Θύμιος Σώκος χαρακτήρισε την ημέρα των εγκαινίων «γιορτινή» και σημείωσε ότι τα Παπαστράτεια Εκπαιδευτήρια είναι συνδεδεμένα με την ιστορία της πόλης μιας και από εκεί πέρασαν μεγάλα πνευματικά αναστήματα του Αγρινίου και της ευρύτερης περιοχής, που διέπρεψαν στην εκκλησία, τις επιστήμες, τις τέχνες και την πολιτική.
Ο νομάρχης αφού αναφέρθηκε στο ιστορικό των ενεργειών και των εργασιών που χρειάσθηκαν για την πλήρη αποκατάσταση του συγκροτήματος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο οξυμμένο πρόβλημα της σχολικής στέγης που υπάρχει στο Αγρίνιο, κυρίως στη προσχολική αγωγή (νηπιαγωγεία), ενώ ανακοίνωσε την αγορά οικοπέδου για την κατασκευή του 19ου δημοτικού σχολείου καθώς και την έναρξη των εργασιών (εντός του 2010) για την ανέγερση του 7ου Δημοτικού σχολείου.
Τέλος, στην ομιλία του, ο κ. Σώκος προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα λέγοντας ότι με την νέα διοικητική μεταρρύθμιση της χώρας θα πρέπει όλες οι αρμοδιότητες που αφορούν στην εκπαίδευση και στην σχολική στέγη να δοθούν αποκλειστικά στις νέες αποκεντρωμένες δομές του κράτους. (Δήμους-Αιρετές Περιφέρειες).

ΠΗΓΗ : http://www.aitnia.gr

Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2010

Αναστέλλεται προσωρινά η εκτροπή του Αχελώου


Αναστέλλονται προσωρινά τα έργα εκτροπής του Αχελώου με απόφαση της Ολομέλειας του Τμήματος Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας


Το συμβούλιο έκανε δεκτή την αίτηση του «Παγκόσμιου Ταμείου για τη Φύση» (WWF Ελλάς), τονίζοντας ότι με τη λειτουργία των έργων θα επέλθει περαιτέρω επιδείνωση του φυσικού περιβάλλοντος, κλονισμός του οικοσυστήματος και επιβάρυνση του ποταμού.

Η WWF Ελλάς ζητούσε από το ΣτΕ να ανασταλεί η συνέχιση των έργων εκτροπής του Αχελώου, όπως είναι, μεταξύ των άλλων, τα έργα αποπεράτωσης του φράγματος της Συκιάς, οι αποπερατώσεις των έργων της ΔΕΗ κ.λπ.


Ειδικότερα, η WWF Ελλάς υποστηρίζει, μεταξύ άλλων, ότι η συνέχιση των έργων θα έχει ως αποτέλεσμα να κλονισθεί ανεπανόρθωτα η φέρουσα ικανότητα του Αχελώου, να αλλάξει λόγω της δημιουργίας τεχνητών λιμνών το κλίμα, με επιπτώσεις στο Δέλτα και τη Λιμνοθάλασσα Μεσολογγίου-Αιτωλικού, να υποβαθμισθεί η βιοποικιλότητα της Πίνδου, να εκλείψει ολόκληρος ο οικισμός της Μεσοχώρας και τμήματα πολλών άλλων παρόχθιων οικισμών και να αφανισθούν δάση και δασικές εκτάσεις επιφάνειας 17.510 στρεμμάτων από την αποψίλωση που θα διενεργηθεί για την πλήρωση των ταμιευτήρων.

Από την πλευρά του το Δημόσιο ισχυρίζεται ότι η συνέχιση των εργασιών στα τμήματα του έργου που βρίσκονται σε εξέλιξη στο φράγμα της Συκιάς και στη σήραγγα εκτροπής δεν έχουν δυσμενή επίπτωση θα έχει στο περιβάλλον, ενώ η διακοπή των εργασιών θα επιφέρει δυσμενείς οικονομικές συνέπειες σε βάρος του Δημοσίου λόγω διάλυσης της σύμβασης, που ανέρχεται περίπου στο ένα εκατ. ευρώ.

Επισημαίνεται, ότι η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας έχει ακυρώσει τρεις φορές τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις για τα έργα εκτροπής του Αχελώου (1994, 2000 και 2005). Το ΣτΕ θα ασχοληθεί εκ νέου με την εκτροπή του Αχελώου, αφού σταλούν οι απαντήσεις από το Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων επί των ερωτημάτων που έχουν σταλεί από την Ολομέλεια του ΣτΕ το περασμένο έτος. \

ΠΗΓΗ : http://www.skai.gr/articles/news/environment/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CE%B7%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%91%CF%87%CE%B5%CE%BB%CF%8E%CE%BF%CF%85100210/

Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου 2010

Οι SCORPIONS στα Γιάννενα το καλοκαίρι ; ( Στην τελευταία περιοδεία τους όπως ανακοίνωσαν )


Σύμφωνα με το Γιαννιώτικο blog epirus gate αναμένεται να ροκάρουν μπροστά στο Γιαννιώτικο κοινό κι όχι μόνο το Σάββατο 5 Ιουνίου. Όπως αναφέρει μάλιστα η προπώληση των εισιτηρίων αρχίζει την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου.

" Η καλοκαιρινή συναυλία των Scorpions στα Γιάννενα, είναι σίγουρα το μεγαλύτερο μουσικό γεγονός στην πόλη!Η συναυλία που τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Ιωαννιτών, ανακοινώθηκε χθες από τον γνωστό Γιαννιώτη μουσικό Γιώργο Γάκη, «ψυχή» της όλης προσπάθειας και τον υπεύθυνο παραγωγής της εταιρείας «Detox» που θα αναλάβει την διοργάνωση του σόου κ. Τρύφωνα Κωστόπουλο.Θα πρέπει να σημειωθεί ότι έχει επιχειρηθεί ξανά στο παρελθόν να έρθει το συγκεκριμένο γκρουπ στα Γιάννινα, χωρίς τελικά αυτό να καταστεί εφικτό. Αυτή τη φορά, η ζωντανή τους εμφάνιση στην πόλη, θα αποτελέσει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για την προσέλκυση κι άλλων μεγάλων ονομάτων της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προβολή των Ιωαννίνων και της Ηπείρου γενικότερα όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.Το Γερμανικό γκρουπ θα έρθει στα Γιάννενα, πρώτο από τους τρεις συνολικά σταθμούς της περιοδείας τους στην Ελλάδα, το Σάββατο 5 Ιουνίου και θα παίξει ζωντανά στο Εθνικό Στάδιο των «Ζωσιμάδων», παρουσιάζοντας ένα σόου εφάμιλλο με αυτό στα μεγάλα στάδια του εξωτερικού.

Διαγωνισμός
Ο Γιώργος Γάκης ανακοίνωσε χθες ότι ξεκινάει κι ένας διαγωνισμός για ροκ συγκροτήματα απ’ όλη την Ήπειρο που μπορούν να αφήσουν στον ίδιο CDs με δείγματα από τραγούδια τους,έτσι ώστε οι Scorpions να επιλέξουν ένα τοπικό συγκρότημα από την Ήπειρο, με συναφές μουσικό ύφος βέβαια, το οποίο θα παίξει πρώτο στη συναυλία, πριν από τους Troublemakers!

Την Πέμπτη η προπώληση εισιτηρίων
Η προπώληση εισιτηρίων για τη συναυλία των «Scorpions» στο Εθνικό μας Στάδιο θα αρχίσει από την ερχόμενη Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου. Τα «μαγικά χαρτάκια» κοστίζουν 33 ευρώ για τον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου, 40 ευρώ για τις κερκίδες, ενώ οι φοιτητές θα πληρώσουν μειωμένο εισιτήριο 25 ευρώ. "

ΠΗΓΗ : http://epirusgate.blogspot.com/2010/02/scorpions-5.html

2 Δήμοι τελικά στην Ευρυτανία ( Σχέδιο Καλλικράτης ) ;


Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες μας απο το εσωτερικό του Υπουργείου
"κλειδώνει"
το σενάριο και οι φήμες σχετικά με το πόσους δήμους θα διαμορφωθούν στην Ευρυτανία.
Σύμφωνα και με το σχέδιο του Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδ/σης και μετά απο την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης του Υπουργείου στον Νομό θα υπάρξουν Δύο(2) Δήμοι:
Ο Δυτικός δήμος
που θα περιλαμβάνει τους μέχρι τώρα δήμους Φραγκίστας, Βίνιανης, Αγράφων, Απεραντίων και Ασπροποτάμου με πληθυσμό 7.190 κατοίκους
Ο Ανατολικός δήμος,
που θα περιλαμβάνει τους δήμους Καρπενησίου, Κτημενίων, Φουρνάς, Δομνίστας, Ποταμιάς και Προυσού, με πληθυσμό 12.328 κατοίκους.
Για τις ονομασίες των Δήμων αυτών δεν έχει καταλήξει κάπου....
Η Ευρυτανία σύμφωνα με τις τελευταίες καταμετρήσεις εμφανίζεται με πληθυσμό 19.518 μόνιμων κατοίκων.

ΠΗΓΗ : http://prassia-eyrytanias.blogspot.com/2010/02/blog-post_2398.html

Οδικός Χάρτης για την άρση της απομόνωσης στο Κεντρικό Ξηρόμερο


Ένα μεγάλο έργο που θα καταστήσει το Δήμο Φυτειών ουσιαστικά ΠΥΛΗ του Ξηρομέρου εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ. Πρόκειται για τη νέα χάραξη ενός σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου, τμήμα του συνολικού σχεδιασμού για την βελτίωση των οδών του Ξηρομέρου με τίτλο: «Βελτίωση οδού Κουβαρά –Φυτείες-Αστακού και Φυτείες –Κατούνα –Μύτικα».

Αναλυτικά:
1)Οδός Κουβαρά-Φυτείες (χ.θ 0+000 έως χ.θ 0+607,31)
2)Νότια παράκαμψη Φυτειών (χ.θ 0+607,31 έως χ.θ 5+904,76)
3)Οδός Φυτείες – Μπαμπίνη (χ.θ 5+ 904,76 έως 9+202,95)
4)Συνδετήρια οδός Νότιας Παράκαμψης Φυτειών (χ.θ ο+000 έως χ.θ 2+178,48)

Επίσης για το τμήμα «Φυτείες –Κατούνα –Μύτικα»:
1)Ανατολική Παράκαμψη Φυτειών (χ.θ 2+178,48 έως χ.θ 3+3+291,70)
2)Οδός Φυτείες –Παπαδάτου (χ.θ 3+291,70 έως χ.θ 4+173,42).

Πρόκειται για μια ουσιαστική παρέμβαση στις υποδομές της περιοχής του Ξηρομέρου αφού ο νέος δρόμος θα συνδέει την Ιόνια οδό (κόμβος Κουβαρά) με το κεντρικό Ξηρόμερο συμβάλλοντας στην άρση της απομόνωσης του.

Η αρχική μελέτη του έργου συντάχτηκε και ολοκληρώθηκε με πρωτοβουλία του βουλευτή Ανδρέα Μακρυπίδη στα μέσα του 2006, κι από τότε έμεινε αναξιοποίητη.
Με σειρά πρωτοβουλιών του Δημάρχου Φυτειών Παναγιώτη Τζαχρήστα η μελέτη ανασύρθηκε και έπειτα από επίπονες και μεθοδικές ενέργειες και με την σύμφωνη γνώμη της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αιτ/νίας εντάχθηκε την Άνοιξη του 2009 στην πρόταση της προς την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος για χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.
Στο τελευταίο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδος(1/2/2010) εγκρίθηκε οριστικά η χρηματοδότηση του έργου.

ΠΗΓΗ : http://acarnania.blogspot.com/2010/02/blog-post_8742.html

Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2010

Σε φάση εφαρμογής η Ελεγχόμενη Στάθμευση στο Αγρίνιο





Άδεια Στάθμευσης Μονίμων Κατοίκων στην περιοχή εφαρμογής του Σ.Ε.Σ.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Ενόψει της επικείμενης εφαρμογής του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ), καλούνται οι μόνιμοι κάτοικοι των οποίων η κατοικία βρίσκεται εντός της περιοχής εφαρμογής του, να προσέλθουν στη Δημοτική Αστυνομία, (Μεσολογγίου 6β) προκειμένου να εκδώσουν ειδική άδεια στάθμευσης μονίμου κατοίκου.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, για τα οχήματα των μονίμων κατοίκων, των οποίων η κατοικία βρίσκεται εντός της περιοχής εφαρμογής του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης, επιτρέπεται η απεριόριστη στάθμευση και καθ’ όλες τις ώρες λειτουργίας του ΣΕΣ, στις μικτές θέσεις του ΣΕΣ, χρησιμοποιώντας τις ειδικές άδειες στάθμευσης μονίμων κατοίκων. Χορηγείται αποκλειστικά μια άδεια ανά κατοικία. Κάθε άδεια αντιστοιχεί αποκλειστικά σε ένα όχημα. Δεν δικαιούνται την άδεια αυτή οι οικογένειες οι οποίες διαθέτουν θέση στάθμευσης σε γκαράζ.

Το κόστος έκδοσης της εξάμηνης αδείας είναι 25 ευρώ, της δε ετήσιας 50 ευρώ.

Η περιοχή ελεγχόμενης στάθμευσης έχει χωριστεί σε τέσσερις τομείς (Α, Β, Γ, Δ), οι οποίοι διαχωρίζονται από τις εξής οδούς:

Στον άξονα Βορρά – Νότου από τις οδούς: Παπαστράτου – Χαρ. Τρικούπη

Στον άξονα Ανατολή – Δύση από τις οδούς Σαλάκου – Μπαϊμπά

Με τη άδεια μονίμου κατοίκου, η οποία θα ανανεώνεται κάθε εξάμηνο ή έτος, οι μόνιμοι κάτοικοι θα μπορούν να σταθμεύουν ελεύθερα σε οποιαδήποτε μικτή θέση του τομέα της περιοχής ελεγχόμενης στάθμευσης, στον οποίο ανήκει η κατοικία τους. Όταν, ο μόνιμος κάτοικος που ανήκει σε συγκεκριμένο τομέα, σταθμεύσει σε έναν άλλο τομέα, θα αντιμετωπίζεται ως επισκέπτης και δεν θα μπορεί να χρησιμοποιεί την άδεια στάθμευσης κατοίκου, αλλά θα πρέπει να πληρώσει το τέλος στάθμευσης επισκέπτη.



Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έκδοση της ειδικής αδείας είναι:

* Τίτλος κυριότητας οικίας ή μισθωτήριο συμβόλαιο θεωρημένο από τη Δ.Ο.Υ., που να μην περιλαμβάνει θέση στάθμευσης,
* Πρόσφατος λογαριασμός ΔΕΗ,
* Άδεια κυκλοφορίας οχήματος,
* Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (σε περίπτωση που η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος έχει εκδοθεί σε διαφορετικό όνομα από το όνομα που αναφέρεται στον τίτλο κυριότητας ή το μισθωτήριο συμβόλαιο),
* Φωτοαντίγραφο φορολογικής δήλωσης (Ε1, Πίνακας 1, δηλαδή μόνο το τμήμα όπου αναφέρονται τα στοιχεία του φορολογουμένου, ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας).



Πληροφορίες:

Δημοτική Αστυνομία, (Μεσολογγίου 7Β), τηλέφωνα:

2641031140, 2641031160

ΠΗΓΗ : http://www.cityofagrinio.gr/information-services/press-releases-2010/deltiotypou62010.html

Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2010

Με προφανή στόχευση η ομιλία Κατσικόπουλου



Άρθρο από την " Πολιτεία Αιτωλών και Ακαρνάνων " : http://e-politeia.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=3402&Itemid=1

Tις επερχόμενες εκλογές και την αιρετή θέση περιφερειάρχη διακρίνει κανείς στην στόχευση της ομιλίας του νομάρχη Αχαΐας Δημήτρη Κατσικόπουλου στο Περιφερειακό Συμβούλιο.



Με προφανή στόχευση τις επερχόμενες εκλογές και την αιρετή θέση περιφερειάρχη χαρακτηρίζεται η ομιλία του νομάρχη Αχαΐας Δημήτρη Κατσικόπουλου στο Περιφερειακό Συμβούλιο που είναι σε εξέλιξη.
Την ώρα που στην Αιτωλοακαρνανία αναπτύσσεται η συζήτηση γύρω από την αναγκαιότητα απόσχισης από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο νομάρχης Αχαΐας Δημήτρης Κατσικόπουλος με την ομιλία του στο Περιφερειακό Συμβούλιο που είναι σε εξέλιξη υποστήριξε ότι «οι κάτοικοι των Νομών μας έχουν εμπεδώσει πλέον την κοινή τους ταυτότητα και το κοινό αναπτυξιακό τους μέλλον» αναπτύσσοντας επιχειρηματολογία για το μέλλον της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας . Διαφαίνεται από αυτή την ομιλία τόσο η πρόθεση της Αχαΐας να μην αλλάξουν τα όρια της σημερινής Περιφέρειας όσο και ενδεχομένως οι στοχεύσεις του νομάρχη Αχαΐας για ευρύτερο ρόλο.
Παραθέτουμε ένα απόσπασμα από την ομιλία του νομάρχη Αχαΐας Δημήτρη Κατσικόπουλου:
«Έτσι οι τρεις νομοί δικτυώνονται και κάθε περιοχή αναδεικνύει το συγκριτικά της πλεονεκτήματα .
Η Αιτωλοακαρνανία αξιοποιεί τον φυσικό της πλούτο και το πλούσιο υδατικό δυναμικό , επενδύει στις ΑΠΕ, εκσυγχρονίζει την γεωργική της παραγωγή και μεταποίηση, αποκτά σημαίνουσα θέση όσον αφορά τις λιμενικές υποδομές, αυξάνει την εμπορική/βιομηχανική της προσβασιμότητα.
Η Αχαΐα με το αστικό συγκρότημα της Πάτρας μετατρέπεται σε εθνικό πόλο ανάπτυξης, επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό όσον αφορά τους τομείς έρευνας και τεχνολογίας, αποτελεί συγκοινωνιακό και επικοινωνιακό κόμβο, αναδεικνύει την πολιτιστική της παράδοση, στρέφεται στον τουρισμό και αποκτά στο ανατολικό της τμήμα, σύγχρονο και βιώσιμο οικιστικό προφίλ.
Η Ηλεία αναδεικνύει την μοναδική - παγκόσμιας εμβέλειας - πολιτιστική κληρονομιά της Αρχαίας Ολυμπίας , το φυσικό της περιβάλλον και επενδύει στον βιώσιμο τουρισμό. Παράλληλα εκσυγχρονίζει την γεωργική της παραγωγή και μεταποίηση.
Οι κάτοικοι των Νομών μας έχουν εμπεδώσει πλέον την κοινή τους ταυτότητα και το κοινό αναπτυξιακό τους μέλλον. Ως τοπικές κοινωνίες δεν πρέπει να περιμένουμε να έρθουν οι προτάσεις από ένα ακαθόριστο υποτιθέμενο συντονιστικό κρατικό όργανο.Έχουμε πρόταση για την Δυτική Ελλάδα Ξεκινάμε από το σημερινό συμβούλιο την υλοποίηση της. Κοιτάζουμε προς το μέλλον χωρίς εμμονές και μικροτοπικές αντιλήψεις. Η 1/1/2011 είναι ένας νέος σταθμός στην πορεία μας. Ας κοιτάξουμε μπροστά»

ΣΧΟΛΙΟ :
Ρωτήθηκε κάποιος Αιτωλακαρνάνας κι απάντησε ότι έχει εμπεδώσει αυτή τη συνύπαρξη, κοινή ταυτότητα ( που δεν υπάρχει επ'ουδενί ) και την κοινή πορεία ; Μόνο όποιος ενδιαφέρεται για την καρέκλα της Περιφέρειας - ΕΚΤΡΩΜΑΤΟΣ - Δυτικής Ελλάδας το έχει εμπεδώσει.
Όλοι οι Αιτωλοακαρνάνες θέλουν περιφέρεια Δυτικής Στερεάς Ελλάδας, γιατί πολύ απλά τα κοινά οικονομικά,πολιτισμικά,οικονομικά στοιχεία υφίστανται με τους Ευρυτάνες κατά κύριο λόγο, με τους Λευκάδιτες, με τους κατοίκους της Δωρίδας. Όποιος δεν το βλέπει αυτό, τότε πάσχει, νομίζουμε, από στραβισμό ή από εμπάθεια.
Απλά και ξεκάθαρα.
Και για να το πούμε πιο απλά, είμαστε ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΕΣ κύριοι, Στερεοελλαδίτες. Τί να γίνει ; Να γυρίσουμε την Ελλάδα ανάποδα να γίνουμε Πελοποννήσιοι ;

Οδικός Άξονας " Αγρίνιο - Καρπενήσι - Λαμία " ; Ξεχάστε τον !!!


Διαβάστε το άρθρο των " Ευρυτανικών Νέων " που αναφέρεται στον οδικό άξονα " Αγρίνιο - Καρπενήσι - Λαμία ", η υλοποίηση του οποίου αποτελεί όνειρο θερινή νυκτός.

ΕΥΡΥΤΑΝΙΚΑ ΝΕΑ : http://www.evrytanika.com/article.php?id=3374

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΑΠΟ 01/01/2009 ΕΩΣ 30/11/2009 ΣΤΗΝ " ΟΡΕΙΝΗ ΤΡΙΧΩΝΙΔΑ "


ΔΗΜΟΣ: ΘΕΡΜΟΥ

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ:
1) Συνεχής άρση καταπτώσεων στο επαρχιακό δίκτυο Θέρμο- Χρυσοβίτσα- Αχλαδόκαστρο – Πλάτανος, Κόνισκα- Άννινο.
2) Συντήρηση επαρχιακού δικτύου Θέρμο- Αβαρίκο- Ανάληψη, Θέρμο- Αετόπετρα- Δρυμώνας- Χαλίκι, Δρυμώνας – Αργυρό Πηγάδι, Κόνισκα- Κοκκινόβρυση, Διασελάκι- Πέρκο, Αμβρακιά- Μελίγκοβα, Νεροχώρι- Κοσκίνα, Κόνισκα- Διπλάτανο
3) Εκχιονισμό Κόνισκα- Άννινο, Δρυμώνα- Αργυρό Πηγάδι, Δρυμώνα- Χαλίκι
4) Καθαρισμός και διαπλάτυνση αγροτικών δρόμων στα δ.δ. Σιταράλωνα, Καλούδι, Χρυσοβίτσα, Ντοσούλα, Αγία Σοφία, Άνω Χρυσοβίτσα.
5) Συντήρηση δρόμου που οδηγεί στην υδρομάστευση της Κόνισκα.
6) Επούλωση λάκκων με ψυχρή άσφαλτο στο επαρχιακό δίκτυο Θέρμο –Δρυμώνα, Θέρμο- Τριανταφυλλεϊκα, Θέρμο- Αβαρίκο- Κόφτρα –Γέφυρα Πόρου, Δουνεϊκα- Ανάληψη- Θέρμο
7) Χαλικόστρωση στο δ.δ. Λευκό (αγροτική οδοποιία)
8) Κοπή θάμνων από Θέρμο- Αβαρίκο- Κόφτρα.
9) Άρση καταπτώσεων και καθαρισμός τάφρων σε όλο επαρχιακό δίκτυο του Δήμου
10) Διαπλάτυνση δρόμου από Τριανταφυλλεϊκα- Κοσκινά.
11) Καθαρισμός από φερτές και φυτικές ύλες χειμάρρου εντός Θέρμου μετά της μεταφοράς των προϊόντων
12) Φόρτωμα, μεταφορά και διάστρωση δρόμου Καλαθεϊκα- Διπλάτανο
13) Ξεμπάζωμα (2 φορές) πλακοσκεπούς γέφυρας και άρση καταπτώσεων δρόμου Ανάληψη- Γέφυρα Μπανιά
14) Διάνοιξη δρόμου μήκους 1300μ. και άρση καταπτώσεων 6 χλμ. στο Αργυρό Πηγάδι για ένωση με Ευρυτανία και διάνοιξη δρόμου και χαλικόστρωση από Αργυρό Πηγάδι προς Κοσίνα.


ΔΗΜΟΣ: ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ:

1) Μεταφορά αλατιού σε επιλεγμένα σημεία από Καλλιθέα έως Όρια Νομού
2) Συνεχής άρση καταπτώσεων, καθαρισμός φρεατίων και οχετών στο επαρχιακό δίκτυο από Παραβόλα- Καλλιθέα- Όρια Νομού Ευρυτανίας.
3) Συντήρηση επαρχιακού δικτύου Κυρά Βγένα- Καταφύγιο, Σπαρτιά- Καλλιθέα, Περιστέρι- Κυρά Βγένα- Κρύο Νερό.
4) Διαπλάτυνση του δρόμου παραλίμνια της Τριχωνίδας.
5) Συνεχής αποχιονισμός και ρίψη άλατος καθόλη τη διάρκεια του χειμώνα με την παρουσία τεσσάρων μηχανημάτωντης υπηρεσίας από Μακριά Λουκά ως όρια Νομού, όλο το 24ωρο.



ΔΗΜΟΣ: ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ:

1) Συντήρηση επαρχιακού δικτύου Σχοίνος- Αγία Βαρβάρα- Αγία Παρασκευή – Σιτόμενα, Σκουτερά- Σιτόμενα- Κερασιά- Καστανούλα.
2) Συντήρηση αγροτικού δικτύου στα δ.δ. Σκουτερα, Σιτόμενα, Κερασια, Αγία Παρασκευή, Αγία Βαρβάρα.
3) Άρση καταπτώσεων και αποχιονισμός στον δρόμο Κερασιά- Καταβόθρα
4) Κατασκευή σαριζανέτ και στραγγιστηριών δρόμου Προς Μονή Λυκούρισης
5) Κοπή θάμνων από Σχοίνο –Αγία Παρασκευή- Αγία Βαρβάρα, Σκουτερά- Σιτόμενα
6) Επούλωση λάκκων Σχοίνο- Σκουτερά- Σιτόμενα, διασταύρωση επαρχιακής οδού ως Αγία Παρασκευή
7) Μεταφορά αλατιού σε επιλεγμένα σημεία.
8) Κατασκευή τοιχίου στη θέση Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής.

ΠΗΓΗ : http://www.aitnia.gr/Default.aspx?id=289