Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

22α ΠΥΛΗΝΕΙΑ 2010

Σας προσκαλούμε στα 22α ΠΥΛΗΝΕΙΑ 2010 που θα γίνουν στο Εθνικό Στάδιο Ναυπάκτου (Παπαχαραλάμπειο) στις 07 Αυγούστου 2010. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει :

Σάββατο 07/08/10 Λαμπαδηδρομία από το χώρο γέννησης των αγώνων (Σίμου) με τερματισμό ώρα 18,50 μ.μ. στο Εθνικό Παπαχαραλάμπειο Στάδιο Ναυπάκτου. Θα ακολουθήσει τελετή έναρξης, την κήρυξη των αγώνων θα κάνει ο δήμαρχος Ναυπάκτου κ. Αθανάσιος Παπαθανάσης
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα τιμηθούν ο Βαλκανιονίκης, πρωταθλητής Ελλάδος, κάτοχος του Πανελληνίου ρεκόρ στα 800 μέτρα και ομοσπονδιακός προπονητής Στίβου κ. Διονύσης Μπαμπαρούτσης και ο κ. Κων/νος Τουσέ Βαλκανιονίκης εφήβων στα 3000 χιλ.

Σάββατο 07/08/10 Αγώνες Στίβου (ΕΑΣ – ΣΕΓΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)
Κήρυξη έναρξης των αγώνων ώρα 19.00 μ.μ.
 100 Μέτρα: ώρα 19:10 Ανδρών – Γυναικών – Παίδων – Κορασίδων
 Μήκος : ώρα 19:10 ΠΠΑ-ΠΚΑ
 60 μέτρα: ώρα 19: 20 ΠΠΑ-ΠΚΑ -ΠΠΒ-ΠΚΒ (κατά ηλικίες)
 Μήκος : ώρα 19:50 Ανδρών – Γυναικών – Παίδων – Κορασίδων
 Τριπλούν : 19:50 Ανδρών – Γυναικών – Παίδων – Κορασίδων
600 μέτρα ώρα 20:15: ΠΠΑ- ΠΚΑ – ΠΠΒ-ΠΚΒ (κατά ηλικίες22α ΠΥΛΗΝΕΙΑ 2010
 )
 1000 μέτρα ώρα 20:25 : ΠΠΑ – ΠΚΑ
 800 μέτρα ώρα 20,40: Ανδρών – Γυναικών – Παίδων – Κορασίδων
 3000 μέτρα ώρα 20:50 : Ανδρών – Γυναικών – Παιδών – Κορασίδων
 Σφαιροβολία: ώρα 21:00 – Ανδρών – Γυναικών – Παίδων – Κορασίδων
 10000 μέτρα: 21:10: Ανδρών – Γυναικών
 Δισκοβολία : ώρα 22:20 – Ανδρών – Γυναικών – Παίδων – Κορασίδων


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Για τους αγώνες Στίβου μέχρι και τις 5/08/10 στα τηλέφωνα: 6977983246 Γ. Δενδραμής – 6945273071 Παναγιώτης Νάκης – 6979983098 Καραχάλιας Δημήτρης -6974805181 fax 2634027652- 2106142898- e-mail:simosnaf@hellasnet.gr – dendramis@gmail.com
Δηλώσεις συμμετοχής μπορούν να υποβληθούν και μια ώρα πριν την έναρξη των αγώνων στη γραμματεία που θα βρίσκεται στο Εθνικό Στάδιο Ναυπάκτου.

Οι αθλητές πρέπει να προσέλθουν στο χώρο των αγώνων μια ώρα νωρίτερα, για να παραλάβουν τον αριθμό τους ο οποίος είναι απαραίτητος για τη συμμετοχή στους αγώνες. Εκπρόθεσμες δηλώσεις συμμετοχής, δεν θα γίνονται δεκτές. Οι αθλητές υποχρεούνται να φέρουν αθλητική περιβολή (Αθλητικά παπούτσια, φόρμα κ.λ.π.) Αθλητές με άλλη περιβολή θα αποκλείονται από τους αγώνες.
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν μέρος στους αγώνες, με δικιά τους ευθύνη (θα υπογράφουν σχετική αίτηση), ή των Σωματείων τους ή των γονέων τους σε περίπτωση ανηλίκων (θα υπογράφουν σχετική αίτηση). Η επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής, προσθήκης, τροποποίησης, συγχώνευσης, κατάργησης, εκδηλώσεων του προγράμματος.
Κάθε αθλητής έχει δικαίωμα συμμετοχής σε δύο αγωνίσματα.
Στις 7/08/10 για τη μεταφορά των αθλητών θα υπάρχει δωρεάν λεωφορείο από Αγρίνιο – Αιτωλικό – Μεσολόγγι κ.λ.π.. Ώρα αναχώρησης από Αγρίνιο 17.00 μ.μ. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να το δηλώσουν στο τηλέφωνο 6977984246 μέχρι τις 5/8/10.

Τελούν υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ, σε συνεργασία με τον Όμιλο Σιμιωτών, το Εθνικό Στάδιο Ναυπάκτου (Παπαχαραλάμπειο), τον Δήμο Ναυπάκτου, τον σύλλογο δρομέων Μαραθωνοδρόμων «LEPANTO», τον ΑΣΟΝ ‘’ΕΠΑΧΤΟΣ’’ & άλλους φορείς.
Αιτήσεις συμμετοχής θα διατίθενται από το Εθνικό Παπαχαραλάμπειο Στάδιο Ναυπάκτου και από το κέντρο εξυπηρέτησης επισκεπτών Δήμου Ναυπάκτου (2634038544) στο λιμάνι

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ 22ΩΝ ΠΥΛΗΝΕΙΩΝ 2010

Υπό την αιγίδα του ΣΕΓΑΣ
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ:
Όμιλος Σιμιωτών
το Εθνικό Στάδιο Ναυπάκτου (Παπαχαραλάμπειο),
τον σύλλογο δρομέων ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΩΝ «LEPANTO»
τον ΑΣΟΝ ‘’ΕΠΑΧΤΟΣ’’ & άλλους φορείς

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Ιωαννίδη... έργα

Όπως έγινε γνωστό το απόγευμα της Δευτέρας 5 Ιουλίου το Δ.Σ. της ΕΠΣΝΑ απέρριψε (!!!) την υποψηφιότητα του Συνδυασμού «ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ - Ανανέωση - Ανάπτυξη», ο οποίος με επικεφαλής τον κ. Π. Παπαχρήστο διεκδικεί την ψήφο των Σωματείων στις εκλογές της ΕΠΣΝΑ που έχουν προγραμματιστεί για την Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010!!!

Οι λόγοι που επικαλέσθηκε ο πρόεδρος του Δ.Σ. Σ. Ιωαννίδης, ήταν ότι ύστερα από έρευνα που έκανε διαπίστωσε πως ένας από τους 25 υποψηφίους του συνδυασμού «ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ - Ανανέωση - Ανάπτυξη» δεν είχε απολυτήριο Λυκείου!!!, λόγο που θεώρησε αρκετό για να αποκλείσει τον συνδυασμό, με προφανή σκοπό να γίνουν εκλογές με μοναδικό υποψήφιο τον συνδυασμό του (έτσι δηλαδή όπως έχει συνηθίσει δεκαετίες τώρα), καθώς μόνο τότε μπορεί να επανεκλεγεί.

Ο ίδιος και οι συνεργάτες του δεν δικαιούνται να επικαλούνται τέτοιες αστείες προφάσεις για να «μαγειρέψουν» κατά το δοκούν την εκλογική διαδικασία, όταν όλοι τους γνωρίζουν ότι σε προηγούμενα διοικητικά συμβούλια, αλλά και στο απερχόμενο, είχε εκλεγεί με το συνδυασμό του αντιπρόεδρος που δεν διαθέτει απολυτήριο Λυκείου!!!

Και όμως. Η απερχόμενη διοίκηση, που επιδιώκει την επανεκλογή της, βλέποντας ότι το σύνολο του Αιτωλοακαρνάνικου ποδοσφαίρου στρέφει επιδεικτικά την πλάτη οδηγώντας την σε εκλογική πανωλεθρία, αφού δεν έχει άλλο μέσο καταφεύγει σε αντιδημοκρατικές τακτικές και ετσιθελικά αποκλείει από τις εκλογές μια υποψήφια παράταξη!!!

Από μόνη της η κίνηση δίνει απάντηση και στον πλέον δυσκολόπιστο για το πώς αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι που δεκαετίες τώρα κρατούν εγκλωβισμένο στην ανυποληψία το ποδόσφαιρο της Αιτωλοακαρνανίας, τη δημοκρατική (έτσι τουλάχιστον επιτάσσουν το σύνταγμα και οι νόμοι του ελληνικού κράτους) λειτουργία της ανώτερης ποδοσφαιρικής Αρχής του νομού μας.

Αποδεικνύουν τον πανικό τους προ της επερχόμενης εκλογικής τους συντριβής, σε τέτοιο βαθμό, που χρησιμοποιώντας αλήστου μνήμης τακτικές, προσπαθούν απεγνωσμένα να μείνουν αγκιστρωμένοι στις καρέκλες τους, καταπατώντας κάθε έννοια δημοκρατίας, δικαίου, νομιμότητας και προσβάλλοντας βάναυσα το εκλογικό σώμα.

Έχοντας σε ισχύ ένα αναχρονιστικό καταστατικό τα μέλη της διοίκησης της ΕΠΣΝΑ θεώρησαν ότι έχουν εξασφαλίσει μονιμότητα, για την υπεράσπιση της οποίας δεν διστάζουν να εφαρμόσουν την τακτική του «αποφασίζουμε και διατάσσουμε».

Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ τα τελευταία χρόνια δίνει μάχες γιε ένα καλύτερο αύριο στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τον ενδιαφέρει άμεσα και περισσότερο από κάθε άλλον, οι αρμόδιοι φορείς να πλαισιώνονται από ανθρώπους που αγωνίζονται προς αυτή την κατεύθυνση. Ο Ιωαννίδης και η παρέα του βρίσκονται συνεχώς απέναντί μας. Προσπαθούν να παραπλανήσουν τις ομάδες με υποσχέσεις για καλές διαιτησίες, οικονομικές βοήθειες και άλλες πρακτικές που ανασύρουν από παλιές εποχές.

Θα πρέπει να γνωρίζουν όσοι «από υποχρέωση» -όπως λένε- πλαισιώνουν το ψηφοδέλτιο Ιωαννίδη, ότι φέρουν τεράστια και ιστορική ευθύνη συνυπογράφοντας μια τόσο αντιδημοκρατική και αυθαίρετη απόφαση.

Οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα κοινά δεν πρέπει να έχουν σχέση με τέτοιες πρακτικές.

Ο ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ, το μεγαλύτερο Αθλητικό Σωματείο της Αιτωλοακαρνανίας, ζητάει από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, να επιληφθεί ΑΜΕΣΑ του θέματος που δημιουργήθηκε, εξασφαλίζοντας όπως έχει υποχρέωση τη διενέργεια απόλυτα νόμιμων και δημοκρατικών διαδικασιών, που θα οδηγήσουν σε αδιάβλητες εκλογές. Εκεί όπου τα Σωματεία θα ασκήσουν το δικαίωμά τους να εκλέξουν τους ανθρώπους εκείνους οι οποίοι θα διοικήσουν την Ένωση τα επόμενα χρόνια, με γνώμονα όχι το ατομικό τους συμφέρον, αλλά το συμφέρον και την πρόοδο του ποδοσφαίρου, που στην Αιτωλοακαρνανία έχει απαξιωθεί από την αδυναμία εκείνων που χρόνια τώρα το διοικούν.

Θα στηρίξουμε κάθε προσφυγή του «υπό αποκλεισμό» Συνδυασμού «ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ - Ανανέωση - Ανάπτυξη» ενώπιον της ελληνικής δικαιοσύνης. Τέτοιες πρακτικές δεν έχουν θέση σε μια ευνομούμενη πολιτεία και είναι βέβαιο ότι δεν μπορούν να περάσουν. Στις εκλογές της 15ης Ιουλίου τα Σωματεία του νομού μας θα δώσουν την οριστική απάντησή τους στα φαντάσματα του παρελθόντος και θα γυρίσουν αμετάκλητα σελίδα στα διοικητικά της ΕΠΣΝΑ, ανοίγοντας ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το δρόμο στην ανάπτυξη του ποδοσφαίρου μας.

ΠΗΓΗ : http://www.panaitolikos.gr/main_page/index.php?option=com_content&view=article&id=618:2010-07-06-15-36-57&catid=43:proti

Τα σχόλια είναι περιττά. Το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο του νομού έχει φτάσει στον πάτο και όταν τα ίδια άτομα είναι στο τιμόνι επί 40 χρόνια, αφού το απαράδεκτο καταστατικό δεν επιτρέπει άλλους πλην κατοίκων Μεσολογγίου να λάβουν μέρος στις εκλογικές διαδικασίες, τότε είναι φανερό ποιοι ευθύνονται για τη σημερινή κατάντια.
Καιρός είναι λοιπόν να καταφύγουν οι πολίτες στα δικαστήρια γιατί αυτές οι πρακτικές είναι αντιδημοκρατικές, αντισυνταγματικές. Μόνο στο νομό μας γίνονται αυτά τα αίσχη.

Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας



Απάντηση της ΕΡΓΟΣΕ στην από 19/3/2010 επιστολή του Ομίλου φίλων σιδηροδρόμου Δυτικής Στερεάς «Χαρίλαος Τρικούπης» σχετικά με το θέμα των υπό προκήρυξη μελετών του τμήματος του Δυτικού σιδηροδρομικού άξονα Αντίρριο – Ιωάννινα.

Επισυνάπτετε η απάντηση της ΕΡΓΟΣΕ και δελτίο τύπου του Ομίλου.

Όμιλος φίλων σιδηροδρόμου Δυτικής Στερεάς «Χαρίλαος Τρικούπης»

Δελτίο τύπου:

Η απομόνωση του Αγρινίου έργο των πολιτικών

Σε απάντηση της επιστολής που είχε αποστείλει ο Όμιλος Φιλών Σιδηροδρόμου Δυτικής Στερεάς «Χαρίλαος Τρικούπης» στην ΕΡΓΟΣΕ σχετικά με τις υπό προκήρυξη μελέτες για το Δυτικό Σιδηροδρομικό Άξονα Αντίρριο- Ιωάννινα, λάβαμε απαντητική επιστολή μέσω του προέδρου και διευθύνοντα Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ κ. Ιωαν. Πετρόπουλου, με την οποία μας γνωστοποιείται πως η σιδηροδρομική σύνδεση του Αγρινίου με τον άξονα δεν υφίσταται ούτε καν ως σχέδιο.

Για άλλη μια φορά, επιβεβαιώνεται ο αποκλεισμός της πόλης του Αγρινίου από κάθε μεγάλο έργο και κάθε συγκοινωνιακό άξονα. Η Ιόνια Οδός και ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας –όπως επίσημα ανακοινώνεται τώρα- αγνοούν το Αγρίνιο. Ποια λογική υπαγορεύει να απομονώνεται μια πόλη και μια ευρύτερη περιοχή άνω το 120 χιλιάδων κατοίκων από ένα τόσο μεγάλο αναπτυξιακό και συγκοινωνιακό έργο;
Υπάρχει άραγε κάποιος συγκεκριμένος λόγος που το Αγρίνιο συνεχώς αγνοείται; Ή μήπως υπάρχει κάποια μυστική δύναμη που μας καταδιώκει ;

Μάλλον η επώδυνη και διαχρονική, όπως αποδεικνύεται, έλλειψη πολιτικής βούλησης τόσο από την πλευρά του πολιτικού προσωπικού του Αγρινίου και της Αιτωλοακαρνανίας, όσο και από την πλευρά της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Τι έκαναν οι πολιτικοί του νομού (βουλευτές, νομάρχες, δήμαρχοι) όταν σχεδιάζονταν ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας και όταν εντάσσονταν στα ευρωπαϊκά πακέτα χρηματοδότησης; Απολύτως τίποτα! Αυτό μας αποκαλύπτεται τώρα και επίσημα από την ΕΡΓΟΣΕ. Μας αναγκάζουν να συμπεράνουμε πως στο συγκεκριμένο τομέα έχουν αποτύχει παταγωδώς όλοι τους.

Ο Όμιλος μας είχε προειδοποιήσει για το θέμα όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και μάλιστα είχε εδώ και χρόνια ζητήσει από τα δημοτικά συμβούλια της περιοχής να πάρουν απόφαση-θέση για τη δίκαιη χάραξη του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα κοντά στο Αγρίνιο. Και ήταν 11 τα δημοτικά συμβούλια της ευρύτερης περιοχής που ομόφωνα συμφώνησαν με τις θέσεις μας, ωστόσο όλα τα δημοτικά συμβούλια έμειναν εκεί. Και με την στάση τους αυτή ουσιαστικά ακύρωσαν τις αποφάσεις τους αλλά και τα επιχειρήματα του Ομίλου μας, όταν γνωστοποιούσαμε τις εν λόγω αποφάσεις με την επιστολή μας στην ΕΡΓΟΣΕ. Λυπούμαστε που οι δήμοι και ιδίως ο δήμος Αγρινίου, αρκέστηκαν σε μια μόνο τυπική απόφαση, χωρίς να πράξουν οτιδήποτε άλλο. Και φυσικά δεν αναφερόμαστε μόνο στην απραξία τους για το θέμα, αυτή τη περίοδο αλλά τουλάχιστον για τα δέκα προηγούμενα χρόνια. Το ίδιο βέβαια ευθύνονται οι βουλευτές του νομού, οι κατά καιρούς ντόπιοι υπουργοί, οι νομάρχες και οι φορείς που αδιαφόρησαν για το θέμα.

Η παράκαμψη του Αγρινίου σημαίνει την ακόμα μεγαλύτερη απομόνωση και αποξένωσή του αφού προσπερνάται από τον διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό άξονα. Αυτό θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική ζωή του τόπου. Η σωστή διέλευση του άξονα κοντά στην πόλη θα ήταν μια ευκαιρία για την ένταξή του στον συγκοινωνιακό χάρτη της Ευρώπης. Και κάτι ακόμα : η παράκαμψη του Αγρινίου υποσκάπτει και τη βιωσιμότητα του Άξονα αποκλείοντας μια τεράστια πηγή επιβατών, την μεγαλύτερη πόλη μεταξύ Πάτρας και Ιωαννίνων. Στην εποχή που η πράσινη ανάπτυξη είναι επιτακτική ανάγκη –σύμφωνα με τα λεγόμενα της κυβέρνησης- δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε άλλο για την αναγκαιότητα του έργου και της σύνδεσής του με το Αγρίνιο.

Τέλος σχετικά με την χρηματοδότηση, όπως διευκρινίζει η απαντητική επιστολή της ΕΡΓΟΣΕ, το 50% των μελετών χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και το υπόλοιπο από εθνικούς πόρους. Οι εθνικοί πόροι που απαιτούνται για τα πρώτα χρόνια δεν χρειάζεται να είναι υψηλοί, π.χ. το 2010: 0(μηδέν) €, το 2011: 1 εκ. €, το 2012: 2 εκ. €, το διάστημα 2013 – 2016: από 4 εκ. €. Έτσι με αυτόν τον τρόπο μπορεί να κερδηθεί χρόνος, να μην χαθεί η ευκαιρία χρηματοδότησης από την Ε.Ε. ώστε όταν η χώρα επανέλθει σε καλύτερη κατάσταση να έχει έτοιμη την μελέτη για ένα τέτοιο σπουδαίο έργο και να προγραμματίσει τη κατασκευή του.

Αν έστω και τώρα -στο και πέντε- της υπόθεσης όλοι οι φορείς και οι πολιτικοί του νομού διεκδικήσουν, ίσως υπάρχει ακόμη ελπίδα και το μεγάλο αυτό έργο να μην χαθεί και η σύνδεση του Αγρινίου με τον Άξονα να επιτευχθεί. Γι’ αυτό και καλούμε όλους να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και να αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στους πολίτες, που βλέπουν συνεχώς τον τόπο τους να απαξιώνεται και να παρακμάζει.

Το Δ.Σ. του ομίλου

ΣΧΟΛΙΟ : Δεν ξέρουμε πότε θα υλοποιηθεί αυτό το μεγάλο έργο για το νομό μας και γενικότερα για το δυτικό τμήμα της χώρας, η ουσία,όμως, είναι ότι για πολλοστή φορά ένα από τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα της χώρας και γενικά η ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου απομονώνεται από ένα μεγάλο συγκοινωνιακό έργο, αφού οι προμελέτες έχουν γίνει. Επείδη το έργο είναι στα σπάργανα και τίποτα δεν πρόκειται να γίνει για πολλά χρόνια από τώρα, καλό είναι οι τοπικοί άρχοντες που ψηφίζονται για να υπηρετούν το κοινό καλό να δράσουν ώστε να μη βρεθούμε για ακόμη μια φορά προ τετελεσμένων γεγονότων.Ο Σιδηρόδρομος δεν κατασκευάζεται για να παρακάμπτει πόλεις όπως αυτή του Αγρινίου που θα δώσουν και οικονομική ευρωστία στο έργο μέσω των πολλών χιλιάδων επιβατών και απορούμε πραγματικά ποια είναι αυτά τα μυαλά που σκέφτονται τέτοιου είδους παρακάμψεις.
Ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας, όποτε κι αν κατασκευαστεί θα αποτελέσει ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο. Αυτή η ευκαιρία δεν πρέπει να χαθεί, γι'αυτό όπως λέει και ο σοφός λαός : " Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν "
Θα το τονίσουμε πάλι. Με επιστολές και ευχολόγια προς την κεντρική εξουσία δεν ιδρώνει το αυτί κανενός. Μόνο με συντονισμένες ενέργειες όλων φορέων,δημάρχων, βουλευτών, συλλόγων,εμποροβιομηχάνων και με συνεχείς πιέσεις για την εξασφάλιση των αυτονόητων μπορεί να γίνει κάτι καλό ( όποτε γίνει )

Και η Λαμία απέκτησε τον δικό της σύγχρονο σταθμό Υπεραστικών λεωφορείων


Τα εγκαίνια του νέου σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων Λαμίας, του «Υπεραστικού ΚΤΕΛ Φθιώτιδος ΑΕ» στην οδό Ταυγέτου πραγματοποίησε το Σάββατο 26 Ιουνίου 2010 το απόγευμα η Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κατερίνα Μπατζελή. Αγιασμό τέλεσε ο Μητροπολίτης Φθιώτιδας κ. Νικόλαος ενώ στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και απλοί πολίτες, οι οποίοι το πρώτο πράγμα που ευχήθηκαν ήταν «ασφάλεια».
Ο σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων Λαμίας έχει ανεγερθεί στο παρόν ιδιόκτητο ακίνητο της εταιρείας, έκτασης 10.000 τετραγωνικών μέτρων, έχει εμβαδόν μεγαλύτερο από 1300 τετραγωνικά μέτρα ανεπτυγμένος σε 3 επίπεδα, ενώ ο χώρος του ισογείου, όπου βρισκόμαστε έχει εμβαδόν μεγαλύτερο από 700 τετραγωνικά, χωρίς να υφίσταται μεσαίο υποστύλωμα. Το έργο κόστισε στους μετόχους της εταιρείας περισσότερο από 4.000.000 ευρώ και αποπληρώνεται αποκλειστικά από αυτούς. Καθημερινά διακινούνται κατά μέσο όρο από και προς την Λαμία 4.000 επιβάτες. Ένας σταθμός - κόσμημα για όλη την Κεντρική Ελλάδα, από τον οποίο αναχωρούν καθημερινά λεωφορεία που συνδέουν την Λαμία με την πρωτεύουσα της χώρας την Αθήνα αλλά και με άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας όπως Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα, Ιωάννινα, Αγρίνιο, Βόλος, Τρίπολη, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Χαλκίδα, Άμφισσα, Καρπενήσι, Γρεβενά αλλά και με την Αλβανία.

ΠΗΓΗ : http://www.paratiritisfthiotidas.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4502:2010-06-28-08-50-22&catid=44:2009-02-26-17-25-41&Itemid=64

ΣΧΟΛΙΟ : Ωραίος και ο νέος σταθμός της Λαμίας,με την τεράστια διαφορά ότι εκεί υπάρχει και σιδηρόδρομος, Αθήνα-Λιανοκλάδι(λίγο έξω από Λαμία)-Θεσσαλονίκη. Αυτά να τα βλέπουν οι πολίτες του νομού και να κρίνουν τα έργα και τις ημέρες των βουλευτών μας.