Τρίτη 11 Μαΐου 2010
Έτσι εξηγείται
Αναδημοσιεύμουμε από την ιστοσελίδα agrinio-culture :
Διαβάζω σε ρεπορτάζ των τοπικών εφημερίδων τα όσα συνέβησαν στα εγκαίνια του νέου σταθμού του ΚΤΕΛ το περασμένο Σάββατο στο Αγρίνιο. Και ακούω τους ανθρώπους του ΚΤΕΛ να λένε με περίσσια χάρη, ενώπιον άλλων πολιτικών του νομού, "πόσο πολύ βοηθήκαν από το Χρίστο Βερελή στο εγχείρημα του νέου σταθμού", και κάτι ατάκες τύπου "το έργο δεν θα γινόταν, αν δεν υπήρχε ο Χρίστος Βερελής" και τέλος πάντων, πάνω- κάτω, ένα κλίμα που μου θυμίζει το αξέχαστο τραγούδι του Γιάννη Πάριου : " αν δεν είχα και σένανε τι θα ήμουν στη γη... μπορεί αλήτης να' μουνα να' χα καταστραφεί...." Και ξαφνικά θυμάμαι το έργο της ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρίνιο- Κρυονέρι που ξεκίνησε με υπουργό τον κ. Βερελήκαι ακόμα το περιμένουμε. Ένα έργο για το οποίο μέχρι τώρα έχουν δαπανηθεί περισσότερα από 13 εκατομμύρια ευρώ... Ένα από τα επιχειρήματα της μη συνέχισής του από την κυβέρνηση της ΝΔ ήταν πως το έργο ήταν ανώριμο, λειτουργικά ασύμφορο, και χωρίς διαχειριστική μελέτη....
Γνωρίζοντας ότι το ΚΤΕΛ και ο σιδηρόδρομος είναι ανταγωνιστικά μεταφορικά μέσα, αναρωτιέται κανείς ποιο από τα δύο βοήθησε (περισσότερο) ο κ. Βερελής; Γιατί και τα δύο είναι λίγο δύσκολο να τα βοήθησε.... Καλόπιστα λοιπόν θα πιστέψουμε τους ανθρώπους του ΚΤΕΛ. Για να μνημονεύουν τόσα χρόνια μετά τον κ. Βερελή, κάτι θα ξέρουν... Και μαζί με αυτούς ξέρουμε και εμείς πλέον τι φταίει και δεν έχουμε σιδηρόδρομο στην Αιτωλοακαρνανία.... Πάντως είναι ενδιαφέρουσα η γραμμή της βοήθειας... Ο σιδηρόδρομος (με τη δοκιμαστική λειτουργία της γραμμής λίγο πρίν τις εκλογές του 2004) βοήθησε τον κ. Βερελή, και εκείνος με τη σειρά του βοήθησε το ΚΤΕΛ στο νέο του σταθμό.
ΠΗΓΗ : http://sites.google.com/site/agrinioculture/Home/etsiexegeitai
ΣΧΟΛΙΟ : Το Σάββατο έπεσαν και οι τελευταίες μάσκες όσον αφορά το θέμα της μη επαναλειτουργίας της προαστιακής ουσιαστικά σιδηροδρομικής γραμμής Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Κρυονέρι. Μονοπώλιο. Καλοί οι σταθμοί ΚΤΕΛ και οι σύγχρονες εγκαταστάσεις, αλλά πιο καλός ο ανταγωνισμός. Το νέο κτήριο του ΚΤΕΛ ουσιαστικά αποτελεί έργο των χιλιάδων επιβατών που υποβάλλονταν επί δεκαετίες σε αυτές τις μονοπωλιακές καταστάσεις.
Ο λαός πληρώνει εκατομμύρια ευρώ για δημόσια έργα που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ ( σιδηρόδρομος ) και οδηγήθηκε αναγκαστικά στη μοναδική επιλογή των υπεραστικών λεωφορείων που αποτελούν την τελευταία δεκαετία Ανώνυμες Εταιρείες.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου