Αυτά τα στοιχεία αποτελούν φυσικά την καλύτερη απόδειξη για την ανάπτυξη στην Αιτωλοακαρνανία και την πορεία των οδικών έργων η οποία είναι ανύπαρκτη, ενώ κάποιοι προσπαθούν επιμελώς να μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια ( Εξαίρεση η παράκαμψη Αγρινίου ) Κι όλα αυτά την ώρα που ως πολίτες στεκόμαστε αδρανείς σε αυτή την κατάσταση. Από πλευράς υπευθύνων της αυτοδιοίκησης, υάρχουν μόνο χαλαρές αντιδράσεις με αποστολή εγγράφων διαμαρτυρίας και χωρίς δυναμικές κινητοποιήσεις. Κι αυτό μόνο όταν η κυβέρνηση είναι του "άλλου" κόμματος.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο :
Πρώτη σε θανατηφόρα τροχαία η Κορινθία
«Σύμφωνα με το Β' εθνικό στρατηγικό σχέδιο «Καθ' οδόν 2006-2010», που εκπονήθηκε για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα, ο αριθμός των νεκρών για το 2008 θα έπρεπε να ήταν 1.222 ενώ είναι 1.559, άρα υπάρχει απόκλιση 337 ατόμων ή 21%.
Για το 2009 ο στόχος είναι 1.120 άτομα για να καταλήξει το 2010 στου 1.010 νεκρούς και να πετύχουμε τον στόχο που έχει τεθεί από την Ευρωπαϊκή Ενωση με τη Λευκή Βίβλο για τις μεταφορές και τη συνθήκη της Βερόνα. Η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες της Ε.Ε. που δεν έχει κάνει ουσιαστική προσπάθεια για την επίτευξη αυτού του στόχου».
Τα παραπάνω τονίζονται στη νέα έκθεση-εκτίμηση της επικινδυνότητας των νομών της Ελλάδος με βάση τα τροχαία ατυχήματα το 2008, που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Η έρευνα έγινε από τον διευθυντή του Εργαστηρίου, καθηγητή Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη, τον διδάκτορα του Πολυτεχνείου Κρήτης Μιχάλη Νικολαράκη και τον επίκουρο καθηγητή Μιχάλη Δούμπο.
Οπως επισημαίνουν, από το 2008 το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας άλλαξε τον τρόπο καταγραφής των τροχαίων ατυχημάτων και συνένωσε τα ατυχήματα με σοβαρές σωματικές βλάβες και με ελαφρές σωματικές βλάβες σε μια κατηγορία των τροχαίων ατυχημάτων από τα οποία επήλθε τραυματισμός ατόμου ή ατόμων. Τα στοιχεία που παρουσιάζουν ελήφθησαν από τη Εθνική Στατιστική Υπηρεσία σε συνδυασμό με τα στοιχεία του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας.
Σε γενικές γραμμές διαπιστώνουν:
* Οι νομοί που είχαν έναν μόνο νεκρό από ατύχημα ήταν η Ευρυτανία, όπως και το 2007 η Λευκάδα, και ακολουθούν με τέσσερις τα Γρεβενά και με έξι η Κεφαλονιά.
Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Νομός Κορινθίας, όπως και τα δύο προηγούμενα χρόνια με οριακή μείωση των νεκρών σε 51 από 54, αλλά με αύξηση των ατυχημάτων με τραυματισμό από 218 σε 262 και των ελαφρά τραυματισθέντων κατά 63 άτομα (363 από 300). Η κατάσταση του νομού από άποψη οδικής ασφάλειας είναι η χειρότερη δυνατή και χρονίζουσα, αλλά κανένας δεν συγκινείται.
* Στη 2η θέση κατατάχθηκε ο Νομός Αιτωλοακαρνανίας -από την 5η του 2007 και τη 16η του 2006- με 54 θανατηφόρα έναντι 50 το 2007 και 68 νεκρούς από 55 το 2007, ενώ το 2006 ήταν 44. Παρατηρείται σημαντική επιδείνωση τα δύο τελευταία χρόνια με άμεση την ανάγκη λήψης μέτρων.
* Στην 3η θέση βρίσκεται ο Νομός Χαλκιδικής που το 2007 είχε καταταχθεί 11ος και το 2006 στην 4η θέση. Διαπιστώνεται, δηλαδή, ότι η βελτίωσή του ήταν πρόσκαιρη, αλλά θα πρέπει να αναλυθούν τα αίτια της επιδείνωσης. Τα θανατηφόρα αυξήθηκαν από 20 σε 25 με 26 νεκρούς και οι σοβαρά τραυματισθέντες από 28 ανήλθαν σε 54, ενώ οι ελαφρά ήταν 201 έναντι 161 το 2007.
Ο Νομός Αργολίδας κατατάχθηκε στην 4η θέση από την 9η του 2007 -ενώ και το 2006 ήταν 3ος- με επιπλέον 5 νεκρούς (26 από 21) και 17 σοβαρά τραυματισθέντες (49 από 32).
ΠΗΓΗ : http://www.enet.gr ( Ελευθεροτυπία )ΣΧΟΛΙΟ : Μόνο σε ειδήσεις αρνητικές μπορεί να λάβει υψηλή θέση η Αιτωλοακαρνανία ( θανατηφόρα τροχαία, ανεργία, ανάπτυξη κλπ ). Τα γεγονότα αυτά δείχνουν προς απογοήτευση και αγανάκτηση ( όλων ;! Δε βλέπουμε να συγκινούνται οι υπεύθυνοι εδώ και δεκαετίες . Οι όποιες προσπάθειές τους μένουν στο ... θα ...)
1 σχόλιο:
Πως να μην είμαστε στην κορυφή στα τροχαία ατυχήματα;; Εφόσον ο νομός Αιτ/νίας είναι ο μεγαλύτερος σε έκταση νομός στην Ελλάδα και ο έκτος σε πληθυσμό και σε συνδυασμό με το απαράδεκτο και τριτοκοσμικό οδικό δίκτυο, το αποτέλεσμα είναι αναμενόμενο.
Δημοσίευση σχολίου