Τρίτη 28 Απριλίου 2009

ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας Α.Ε.


Σύμφωνα με σημερινό ρεπορτάζ της εφημερίδας ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, εντός του επόμενου χρονικού διαστήματος οι εγκαταστάσεις και υπηρεσίες του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας εκσυγχρονίζονται.
Έχουμε και λέμε : Στις 10 Μαίου γίνονται τα εγκαίνια του αμαξοστασίου, ενώ σε ένα περίπου μήνα θα είναι έτοιμος ο νέος ( προσωρινός για 3 - 4 χρόνια ) σταθμός στο Μεσολόγγι, απέναντι από την πύλη, αποσυμφορίζοντας έτσι το ιστορικό κέντρο της πόλης. Όσον αφορά το Αγρίνιο, τον Οκτώβριο αναμένεται να πραγματοποιηθεί η μετεγκατάσταση στο νέο, υψηλών προδιαγραφών κτίριο που βρίσκεται στο 1ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αγρινίου - Αντιρρίου ( Η πρόοδος των εργασιών είναι εμφανής ).
Η εταιρεία θα προχωρήσει και σε περαιτέρω ανάπτυξη των υπηρεσιών της, προσφέροντας on line έκδοση εισιτηρίων. Έτσι όσοι επιβάτες το επιθυμούν, θα μπορούν μέσω διαδικτύου να ενημερώνονται για τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ,να κάνουν κράτηση ή ακόμη να προχωρούν και στην έκδοση αυτού. Ένα σύστημα, που σύμφωνα με το ρεπορτάζ θα κοστίσει 440.000 ευρώ.
Με όλα τα παραπάνω,αλλά και με το γενικότερο σχεδιασμό του ΚΤΕΛ,που στα επόμενα χρόνια προβλέπει την αγορά οικοπέδων σε Μεσολόγγι και Ναύπακτο και την ανέγερση νέων εγκαταστάσεων, το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας καθίσταται ένα από τα πλέον σύγχρονα σε όλη την Ελληνική επικράτεια.

Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

Αμβρακία - Άκτιο. Αυτοκινητόδρομος ... σίριαλ


Άσχημα μαντάτα για τον υπό δημοπράτηση αυτοκινητόδρομο από Α/Κ Αμβρακίας μέχρι το Άκτιο. Ο διαγωνισμός ακυρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη φορά, λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ, ενώ τις δύο προηγούμενες φορές ο διαγωνισμός είχε ακυρωθεί λόγω της απεργίας των μηχανικών του Δημοσίου.
Οι προσφορές από τους ενδιαφερόμενους για τις τέσσερις εργολαβίες του έργου θα κατατεθούν σε περίπου 2 μήνες, στα μέσα του καλοκαιριού. Όπως παρατηρούμε άλλο ένα σίριαλ με ένα σοβαρό έργο υποδομής εκτιλίσσεται ξανά στην περιοχή μας. Δεν είναι ,βέβαια, η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο,καθώς και η Ιόνια οδός της οποίας η σύμβαση έχει υπογραφεί εδώ και 2 περίπου χρόνια, καρκινοβατεί.
Στην αναμονή,λοιπόν...

Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Κεντρική πλατεία Αγρινίου ( Δείτε το βίντεο )

Τί έχει να πει ο δήμος για αυτό το χάλι;Πρέπει να γίνει κάποιο ατύχημα;Δείτε το παρακάτω βίντεο.

http://www.youtube.com/watch?v=70gqibkLMLY&feature=channel_page

Βιάστηκαν κάποιοι από το δήμο να ανοίξουν κάποια μισοτελειωμένα τμήματα με πέντε πλάκες πάνω,για να μπουν τα τραπεζοκαθίσματα των καφετεριών και να βγάλουν 5 δραχμές τις μέρες των διακοπών, αλλά ταυτόχρονα να δουν και οι επισκέπτες την "πρόοδο" των εργασιών στην πλατεία.
Ντροπή. Η ζωή είναι πάνω απ' όλα. όποιος είχε αυτή τη φαεινή ιδέα να χαίρεται για αυτά τα χάλια.

Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

Φωτορρύπανση στην Ελλάδα


Όπως μπορείτε να δείτε και στο χάρτη, το πρόβλημα της φωτορρύπανσης είναι έντονο σε κάποιες ελληνικές πόλεις,ιδιαίτερα στα μεγάλλα αστικά κέντρα,όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη,Πάτρα,Λάρισα,Βόλος.Λαμία,Ηράκλειο.
Όπως μπορείτε να παρατηρήσετε στην πόλη του Αγρινίου το αντίστοιχο χρώμα για το μέγεθος του προβλήματος είναι στη ροζ απόχρωση,δηλαδή υψηλής φωτορρύπανσης, αλλά όχι στην κόκκινη ή στην πολύ κόκκινη που αποτελεί ένδειξη πολύ υψηλής και πάρα πολύ υψηλής φωτορρύπανσης. Πόλεις μικρότερες από το Αγρίνιο ,όπως η Άρτα,η Βέροια,Πύργος,Καρδίτσα,Κοζάνη,Δράμα,Ξάνθη κι άλλες, παρατηρούμε ότι έχουν έντονο κόκκινο χρώμα.
Το αντίστοιχο χρώμα για το Μεσολόγγι είναι κίτρινο ( χαμηλή φωτορρύπανση ).
Ποιό είναι το συμπέρασμα; Δήμαρχε οι δρόμοι της πόλης είναι θεοσκότεινοι. Γειτονιές βρίσκονται στο μαύρο σκοτάδι κι αυτό αρκεί να το διαπιστώσει κανείς με μια βόλτα.
Δε λέμε ότι η φωτορρύπανση κάνει καλό,το αντίθετο δείχνουν οι μελέτες, αλλά όντως κάποιες περιοχές έχουν πρόβλημα.
ΧΑΡΤΗΣ από www.e-tipos.com

Σύνοδος Περιφερειαρχών στο Αγρίνιο

Στο Αγρίνιο θα πραγματοποιηθεί φέτος η σύνοδος των Περιφερειαρχών το τριήμερο 24-26 Απριλίου, στο Παπαστράτειο Μέγαρο. Η ατζέντα αναμένεται πλούσια με κύρια θέματα τη διαχείριση του 4ου Κοινοτικού πλαισίου Στήριξης ( ΕΣΠΑ ),θέματα που αφορούν τη δημόσια διοίκηση, την αυτοδιοίκηση.
Ελπίζουμε η σύνοδος αυτή να αποφέρει κάποια καλά αποτελέσματα και να μην αποτελέσει... άλλη μια σύνοδο, καθώς το ΕΣΠΑ αποτελεί το τελευταίο μεγάλο πακέτο στήριξης και δεν υπάρχουν άλλες χαμένες ευκαιρίες.

Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Αναβλήθηκε η δημοπράτηση για Άκτιο-Αμβρακία


Μετά το Πάσχα και συγκεκριμένα τη μεθεπόμενη Δευτέρα 27 Απριλίου θα υποβληθούν τελικά οι προσφορές των κατασκευαστικών εταιριών για τις τέσσερις εργολαβίες του οδικού έργου Άκτιο - Αμβρακία, συνολικού προϋπολογισμού 338,2 εκατ. ευρώ, αφού η σημερινή στάση εργασίας των μηχανικών του Δημοσίου απέτρεψε τη διεξαγωγή του διαγωνισμού.

Σημειώνεται πως είναι η δεύτερη φορά που αναβάλλεται ο διαγωνισμός, καθώς το ίδιο είχε συμβεί και την προηγούμενη εβδομάδα, επίσης εξαιτίας στάσης εργασίας των μηχανικών.

Αξίζει να αναφερθεί πως σε περίπτωση που και την ερχόμενη εβδομάδα δεν καταστεί δυνατή η διενέργεια του διαγωνισμού (σ.σ.: οι μηχανικοί του Δημοσίου βρίσκονται σε κινητοποιήσεις με αίτημα να μην περικοπούν οι εκτός έδρας μετακινήσεις και οι σχετικές δαπάνες και επομένως δεν αποκλείεται να προχωρήσουν σε νέες στάσεις εργασίας), τότε το έργο θα πρέπει να επαναδημοπρατηθεί. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως θα υπάρξει καθυστέρηση τουλάχιστον δύο μηνών μέχρι τη διεξαγωγή του επόμενου διαγωνισμού.

Υπενθυμίζεται πως ο αυτοκινητόδρομος Άκτιου - Αμβρακίας έχει μήκος 48,5 χιλιομέτρων και για την κατασκευή του θα ανατεθούν τέσσερις εργολαβίες:
• Η πρώτη εργολαβία, προϋπολογισμού 142,8 εκατ. ευρώ, θα απευθύνεται σε εταιρίες της ανώτε• Στη δεύτερη με προϋπολογισμό 39,3 εκατ. ευρώ θα μπορούν να συμμετάσχουν μόνο εταιρίες της 6ης τάξης.
• Στην τρίτη εργολαβία, προϋπολογισμού 46,9 εκατ. ευρώ, θα συμμετάσχουν εταιρίες από την 6η και την 7η κατηγορία.
• Τέλος, η τέταρτη εργολαβία που έχει προϋπολογισμό 62,2 εκατ. ευρώ θα απευθύνεται σε εταιρίες της ανώτερης κατηγορίας αλλά και σε κοινοπρακτικά σχήματα εταιριών της 6ης τάξης.

Προσφορές αναμένεται να υποβάλουν όλες οι εταιρίες της ανώτερης τάξης, ενώ όσες διαθέτουν θυγατρικές της 6ης τάξης θα διεκδικήσουν μέσω αυτών και τις εργολαβίες που απευθύνονται στη συγκεκριμένη εργοληπτική κατηγορία.

Ο αυτοκινητόδρομος Άκτιου - Αμβρακίας είναι το πρώτο σημαντικό δημόσιο έργο που δημοπρατείται εδώ και αρκετούς μήνες, με αποτέλεσμα το ενδιαφέρον από την πλευρά των κατασκευαστικών εταιριών να είναι μεγάλο δεδομένης της έλλειψης αντικειμένου που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες εξ αυτών.
ρης τάξης.

ΠΗΓΗ : http://www.euro2day.gr

ΣΧΟΛΙΟ : Στην αναμονή ( Μια ζωή )

Τροχαία ατυχήματα στην Αιτωλοακαρνανία... Από το κακό στο χειρότερο

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας " Ελευθεροτυπία ", η Αιτωλοακαρνανία καταλαμβάνει τη 2η θέση , μετά την Κορινθία, σε θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, τα οποία σε αντίθεση με την Κορινθία, εδώ παρουσιάζουν δυστυχώς αυξητικές τάσεις, με σημαντική επιδείνωση τα δύο τελευταία χρόνια.
Αυτά τα στοιχεία αποτελούν φυσικά την καλύτερη απόδειξη για την ανάπτυξη στην Αιτωλοακαρνανία και την πορεία των οδικών έργων η οποία είναι ανύπαρκτη, ενώ κάποιοι προσπαθούν επιμελώς να μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια ( Εξαίρεση η παράκαμψη Αγρινίου ) Κι όλα αυτά την ώρα που ως πολίτες στεκόμαστε αδρανείς σε αυτή την κατάσταση. Από πλευράς υπευθύνων της αυτοδιοίκησης, υάρχουν μόνο χαλαρές αντιδράσεις με αποστολή εγγράφων διαμαρτυρίας και χωρίς δυναμικές κινητοποιήσεις. Κι αυτό μόνο όταν η κυβέρνηση είναι του "άλλου" κόμματος.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο :

Πρώτη σε θανατηφόρα τροχαία η Κορινθία

«Σύμφωνα με το Β' εθνικό στρατηγικό σχέδιο «Καθ' οδόν 2006-2010», που εκπονήθηκε για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα, ο αριθμός των νεκρών για το 2008 θα έπρεπε να ήταν 1.222 ενώ είναι 1.559, άρα υπάρχει απόκλιση 337 ατόμων ή 21%.

Για το 2009 ο στόχος είναι 1.120 άτομα για να καταλήξει το 2010 στου 1.010 νεκρούς και να πετύχουμε τον στόχο που έχει τεθεί από την Ευρωπαϊκή Ενωση με τη Λευκή Βίβλο για τις μεταφορές και τη συνθήκη της Βερόνα. Η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες της Ε.Ε. που δεν έχει κάνει ουσιαστική προσπάθεια για την επίτευξη αυτού του στόχου».

Τα παραπάνω τονίζονται στη νέα έκθεση-εκτίμηση της επικινδυνότητας των νομών της Ελλάδος με βάση τα τροχαία ατυχήματα το 2008, που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Η έρευνα έγινε από τον διευθυντή του Εργαστηρίου, καθηγητή Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη, τον διδάκτορα του Πολυτεχνείου Κρήτης Μιχάλη Νικολαράκη και τον επίκουρο καθηγητή Μιχάλη Δούμπο.

Οπως επισημαίνουν, από το 2008 το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας άλλαξε τον τρόπο καταγραφής των τροχαίων ατυχημάτων και συνένωσε τα ατυχήματα με σοβαρές σωματικές βλάβες και με ελαφρές σωματικές βλάβες σε μια κατηγορία των τροχαίων ατυχημάτων από τα οποία επήλθε τραυματισμός ατόμου ή ατόμων. Τα στοιχεία που παρουσιάζουν ελήφθησαν από τη Εθνική Στατιστική Υπηρεσία σε συνδυασμό με τα στοιχεία του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας.

Σε γενικές γραμμές διαπιστώνουν:

* Οι νομοί που είχαν έναν μόνο νεκρό από ατύχημα ήταν η Ευρυτανία, όπως και το 2007 η Λευκάδα, και ακολουθούν με τέσσερις τα Γρεβενά και με έξι η Κεφαλονιά.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Νομός Κορινθίας, όπως και τα δύο προηγούμενα χρόνια με οριακή μείωση των νεκρών σε 51 από 54, αλλά με αύξηση των ατυχημάτων με τραυματισμό από 218 σε 262 και των ελαφρά τραυματισθέντων κατά 63 άτομα (363 από 300). Η κατάσταση του νομού από άποψη οδικής ασφάλειας είναι η χειρότερη δυνατή και χρονίζουσα, αλλά κανένας δεν συγκινείται.

* Στη 2η θέση κατατάχθηκε ο Νομός Αιτωλοακαρνανίας -από την 5η του 2007 και τη 16η του 2006- με 54 θανατηφόρα έναντι 50 το 2007 και 68 νεκρούς από 55 το 2007, ενώ το 2006 ήταν 44. Παρατηρείται σημαντική επιδείνωση τα δύο τελευταία χρόνια με άμεση την ανάγκη λήψης μέτρων.

* Στην 3η θέση βρίσκεται ο Νομός Χαλκιδικής που το 2007 είχε καταταχθεί 11ος και το 2006 στην 4η θέση. Διαπιστώνεται, δηλαδή, ότι η βελτίωσή του ήταν πρόσκαιρη, αλλά θα πρέπει να αναλυθούν τα αίτια της επιδείνωσης. Τα θανατηφόρα αυξήθηκαν από 20 σε 25 με 26 νεκρούς και οι σοβαρά τραυματισθέντες από 28 ανήλθαν σε 54, ενώ οι ελαφρά ήταν 201 έναντι 161 το 2007.

Ο Νομός Αργολίδας κατατάχθηκε στην 4η θέση από την 9η του 2007 -ενώ και το 2006 ήταν 3ος- με επιπλέον 5 νεκρούς (26 από 21) και 17 σοβαρά τραυματισθέντες (49 από 32).

ΠΗΓΗ : http://www.enet.gr ( Ελευθεροτυπία )

ΣΧΟΛΙΟ : Μόνο σε ειδήσεις αρνητικές μπορεί να λάβει υψηλή θέση η Αιτωλοακαρνανία ( θανατηφόρα τροχαία, ανεργία, ανάπτυξη κλπ ). Τα γεγονότα αυτά δείχνουν προς απογοήτευση και αγανάκτηση ( όλων ;! Δε βλέπουμε να συγκινούνται οι υπεύθυνοι εδώ και δεκαετίες . Οι όποιες προσπάθειές τους μένουν στο ... θα ...)

Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

Παρουσίαση " Τουριστικού Οδηγού Αιτωλοακαρνανίας "


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Oι εκδόσεις Aιτωλοακαρνανικός Τύπος θα παρουσιάσουν στο κοινό του
νομού μας, τον Τουριστικό Οδηγό της Αιτωλοακαρνανίας.
Ο εν λόγω Τουριστικός Οδηγός, ο οποίος σημειωτέον αποτελεί και τον μο-
ναδικό Τουριστικό Οδηγό για το νομό, σε κείμενα Λίνου Υφαντή και φωτο-
γραφίες Γιάννη Γιαννακόπουλου, αποτελείται από 232 σελίδες, είναι διαστά-
σεων 14,5Χ21 cm, σε πολυτελή έκδοση με ενημερωμένους χάρτες, ιστορικά
στοιχεία, πλήρη περιγραφή κάθε περιοχής και χρηστικές πληροφορίες για τον
επισκέπτη (μνημεία, μουσεία, εστιατόρια, καταλύματα κ.λπ.).
Η παρουσίαση θα γίνει στο Αγρίνιο, στο Παπαστράτειο Μέγαρο, την Τετάρ-
τη 22 Απριλίου 2009 και ώρα 7 μ.μ.
Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι φορέων του νομού μας και
ιδιαίτερα των τομέων της τοπικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας που
δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού. Τον συντονισμό της εκδή-
λωσης θα έχει ο γνωστός Αιτωλοακαρνάνας δημοσιογράφος και πρόεδρος της
ΕΣΗΕΑ Πάνος Σόμπολος. Χαιρετισμό θα απευθύνει ο υφυπουργός Υγείας και
Κοινωνικής Αλληλεγγύης κ. Μάριος Σαλμάς.
Θα μιλήσουν ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αιτωλ/νίας κ. Π. Τσιχριντζής,
ο τ. Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Ανάπτυξης κ. Γιώργος Τσούκας και
ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αιτωλ/νίας κ. Χρήστος Κωστακόπουλος.
Σκοπός του πολυτελούς και πλήρη αυτού Τουριστικού Οδηγού είναι η προ-
βολή του νομού μας ως ταξιδιωτικού προορισμού και ο κάτοχός του να απο-
κτήσει τη δυνατότητα ολοκληρωμένης ενημέρωσης για την Αιτωλοακαρνα-
νία.
Πρόκειται για ένα πολυχρηστικό εργαλείο το οποίο και σύντομα θα βρίσκε-
ται στην διάθεση όλων των πολιτών, των φορέων και των υπηρεσιών.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συνεργασία.
Για οποιαδήποτε πληροφορία είμαστε στη διάθεσή σας.
Ηλίας Ζαπαντιώτης
Δ. ΧΑΪΜΑΝΤΑ 8Α, 151 22 - ΜΑΡΟΥΣΙ, ΤΗΛ. - FAX: 210 6143931, ΚΙΝ.: 6974 977 761
Εκδόσεις
Aιτωλοακαρνανικός Τύπος

" ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ "


Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος ποικίλης ύλης " ΕΠΙΚΑΙΡΑ ".

Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

Μουσική Βραδιά με τους Φυτειώτες


Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή αυτής της εικόνας.ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΔΗΜΩΝ ΦΥΤΕΙΩΤΩΝ

«ΤΟ ΛΙΓΟΒΙΤΣΙ»

Πατησίων 5 (4ος Όροφος) – Αθήνα 104 31

Τηλ: 210 65 31 239, 6972 072813

Φαξ: 210 65 37 383

E-mail: fitiotikanea@yahoo.gr

Ο Σύλλογος Φυτειωτών «Το Λιγοβίτσι» προσκαλεί όλες τις νέες και νέους στην Μουσική Βραδιά που πραγματοποιεί, προς τιμήν της νεολαίας, την Παρασκευή 1 Μάιου και ώρα 22:00 στο Café-Bar «BOO» Σαρρή 21 στο Ψυρρή.

Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 6972 072813, 6993 657313 και 6973 657720.

Εκτροπή Αχελώου


Με γοργούς ρυθμούς συνεχἰζονται τα έργα εκτροπής του Αχελώου, παρά τις γνωμοδοτἠσεις του ΣτΕ. Τα έργα βρἰσκονται σε προχωρημἐνο στάδιο και ήδη η σἠραγγα εκτροπής,μήκους 17,5 χιλιομέτρων ), οδεὐει προς ολοκλήρωση, αφού σε ένα μἠνα περἰπου θα εἰναι έτοιμη,σύμφωνα με τον υπουργὀ ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιά. Ταυτόχρονα κατασκευάζεται και το φράγμα της Συκιάς, στο οποίο θα συκεντρώνεται το νερό που θα εκτρέπεται προς τη Θεσσαλία. Η εκτροπή έχει διχάσει όχι μόνο Θεσσαλούς κι Αιτωλοακαρνάνες, αλλά και Περιβαλλοντικές οργανώσεις,πολιτικούς. Δεν έχουν άδικο όσοι υποστηρίζουν ότι σε λίγες δεκαετίες από τώρα θα γίνονται πόλεμοι για το νερό.
Εδώ πρέπει να τονίσουμε ιδιαίτερα την αδιαφορία επί της ουσίας των τοπικών παραγόντων, οι οποίοι στα κελεύσματα της κομματικής γραμμής αδιαφορούσαν για το βιασμό του φυσικού πλούτου της Αιτωλοακαρνανίας , καθώς και για τις περιβαλλοντικές και οικονομικές επιπτώσεις που αυτός θα επιφέρει στην περιοχή μας. Τα κροκοδείλια δάκρυα που θα χυθούν από δω και στο εξής θα είναι καθαρά για λόγους φαίνεσθαι, αφού όταν επιτασσόταν γενική συστράτευση φορέων και πολιτών ( που μόνο τα κεντρικά όργανα της περιοχής μπορούσαν να οργανώσουν κατάλληλα ), περί άλλων τύρβαζαν, συνειδητά.
Σε λίγα χρόνια από τώρα ας "λουστούμε" τις όποιες συνέπειες.
Μην ξεχνάμε πως ήδη έχει υφαρπαγεί ο Εύηνος, ενώ και τα νερά τις Τριχωνίδας αποτελούν δελεαστικό "θήραμα῾".
Στο χάρτη μπορείτε να δείτε τα έργα της εκτροπής και τη θέση τους ( χάρτης από www.tanea.gr )

Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Υπογραφή σύμβασης για την Δημοτική αγορά.


Υπογράφτηκε σήμερα, Τετάρτη 8 Απριλίου, στο Δημαρχείο Αγρινίου η σύμβαση για την κατασκευή του έργου «Αποκατάσταση Δημοτικής αγοράς Αγρινίου και μετατροπή σε πολιτιστικό κέντρο».

Τη σύμβαση υπέγραψαν ο Δήμαρχος Αγρινίου κ. Παύλος Μοσχολιός και Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της αναδόχου εταιρείας κ. Βασίλειος Θεοδωρόπουλος.

Ανάδοχος για την εκτέλεση του έργου αναδείχθηκε κατόπιν διενέργειας ανοιχτού διαγωνισμού η ΑΕΤΕΘ Α.Ε.

Το έργο εντάσσεται στα πλαίσια ενός ευρύτερου προγράμματος της Δημοτικής Αρχής που αφορά στην ανάπλαση κεντρικών περιοχών της πόλης του Αγρινίου, ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στο ποσό των 4.000.000 ευρώ περίπου και θα χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα ΘΗΣΕΑΣ - ΣΑΤΑ 2008 και σύμφωνα με τη συμβατική υποχρέωση ο χρόνος αποπεράτωσης του είναι 12 μήνες.

Μετά την δημιουργία του υπογείου Δημοτικού χώρου Στάθμευσης και της πλατείας Δημάδη, το κτίριο έχει καταστεί περίοπτο, με ενισχυμένο το ρόλο του ως τοπόσημο και σημείου αναφοράς.

Ο Δήμαρχος Αγρινίου μετά την υπογραφή της σύμβασης σε δηλώσεις του χαρακτήρισε πολύ σημαντική τη σημασία του συγκεκριμένου έργου γιατί με την ανάπλαση της δημοτικής αγοράς αναβαθμίζεται το εμπορικό και ιστορικό κέντρο της πόλης.

« Η ανάπλαση της Δημοτικής αγοράς είναι ένα όνειρο πολλών γενεών γιατί πρόκειται για ένα κτίριο με ιδιαίτερα αρχιτεκτονικά στοιχεία στο κέντρο της πόλης.

Με την ολοκλήρωση του έργου αυτού το Αγρίνιο θα αποκτήσει ένα πολυχώρο πολιτισμού που θα μπορεί να αξιοποιηθεί και στην κατεύθυνση των εικαστικών τεχνών αλλά και των ποικίλων πολιτιστικών εκδηλώσεων».

Η δημοτική αγορά είναι ένα κτίριο που ταυτίζεται με την νεότερη ιστορία της πόλης χτίστηκε το 1930 επί θητείας του Δημάρχου Ανδρέα Παναγόπουλου, με επιβλέποντα τον Βασίλειο Κουρεμένο διακεκριμένο μηχανικό της εποχής.

ΠΗΓΗ : http://www.cityofagrinio.gr/

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Δημοπρατείται ο άξονας " Αγρίνιο - Καρπενήσι - Λαμία " ;!

Ούτε για αστείο, δυστυχώς. Εδώ δεν ξεκίνησε ακόμα η Ιόνια Οδός από Αντίρριο. Ένα μικρό ψέμα ( Πρωταπριλιά ). Άντε, εις υγεία.

Δημοπρατείται ο οδικός άξονας "Αγρίνιο - Καρπενήσι - Λαμία "


Σύμφωνα με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιά, εντός της εβδομάδας δημοπρατείται ένα ακόμη μεγάλο οδικό έργο, ο άξονας Αγρίνιο - Καρπενήσι - Λαμία. Ένα έργο μείζωνος σημασίας που θα άρει την απομόνωση σε περιοχές των ορεινών όγκων που βρίσκονται κοντά στις προαναφερθείσες μεγάλες πόλεις και θα συνδέσει τον ΠΑΘΕ με την Ιόνια Οδό και τον άξονα Ε - 65. Να ευχηθούμε τα έργα να ξεκινήσουν το συντομότερο δυνατό και να μην υπάρχει καθυστέρηση ανάλογη της Ιονιας Οδού.